A A+ A++

Już w styczniu 2020 roku CD Projekt RED potwierdził prace nad sieciowym Cyberpunkiem. Początkowo można było sądzić, że polscy deweloperzy skupiają się na trybie multiplayer, jednakże w listopadzie potwierdzono, że Cyberpunk 2077 Multiplayer będzie „samodzielnym produktem”.

Gracze jednak nie doczekają się wielkich bitew PVP. Podczas wczorajszego przedstawienia koncepcji na kolejne lata Adam Kiciński potwierdził, że spółka postanowiła „ponownie rozważyć” plany dotyczące produkcji – obecnie CD Projekt RED nie poświęci się jednemu dużemu doświadczeniu sieciowemu, a zapewni pewne sieciowe elementy we wszystkich IP.

Konkrety zostały jednak przestawione na telekonferencji, podczas której prezes CD Projektu został wprost zapytany o Cyberpunk 2077 Multiplayer. Kiciński potwierdził, że założenia uległy zmianie i zamiast dużego doświadczenia, w fabularnych grach zawitają sieciowe elementy:

„Jeśli chodzi o online, zmieniamy nasze podejście, zdecydowanie chcemy mieć online w naszych przyszłych grach, ale krok po kroku. Pracujemy więc nad konkretnymi funkcjami, które ulepszą nasze gry dla pojedynczego gracza, ale nie chcemy wydać następnej gry [będącej] dużym doświadczeniem online. Tak więc, będziemy wzbogacać nasze produkcje dla pojedynczego gracza o sieciowe elementy”.

Wyjaśniono, że już od ponad dwóch lat powstają „komponenty online” i prace będą kontynuowane. Aktualnie multiplayer nie stanowi „głównej linii produkcyjnej”, a będzie wspierać pozycje powstałe z myślą o pojedynczym użytkowniku. Prezes polskiej spółki wierzy, że odbiorcy będą bardzo podekscytowani, gdy zobaczą, nad jakimi elementami pracuje studio – wszystko powinno pasować do wcześniej przyjętych założeń. Choć zespół posiada kilka „bardzo mocnych pomysłów i prototypów” dotyczących rozgrywki sieciowej, jest jednak za wcześnie na prezentację szczegółów oraz mówienie o monetyzacji.

Dodatkowo, na witrynie CD Projektu zamieszczona została wiadomość, w której potwierdzono opracowanie technologii wdrażanej do następnych tytułów:

„Ostatnim elementem przyjętych Ram Strategii Rozwoju jest rozszerzenie potencjału online w produkcjach studia. CD PROJEKT RED stworzy technologię sieciową, którą będzie mógł wplatać w proces tworzenia przyszłych gier. Technologia ta będzie napędzać komponenty online, które sukcesywnie będą wprowadzane do tytułów studia. Pozwoli także na rozwijanie społeczności online — zostanie ona oparta na platformie GOG GALAXY, która łączy osoby grające zarówno w gry wydane przez CD PROJEKT RED, jak i inne tytuły”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPodziel się tym, co umiesz! Na razie online. Rusza projekt „Wspólnie ze Wspólną”
Następny artykułWięcej zajętych łóżek dla pacjentów z COVID-19. Jaka jest sytuacja w szpitalach w regionie?