CD Projekt RED wczoraj wydał wielką i o oczekiwaną aktualizację do Cyberpunka 2077, ale niestety pojawiły się nowe problemy. Twórcy znają część błędów i już zajęli się wyeliminowaniem niedogodności.
Cyberpunk 2077 został upiększony przez next-genową aktualizację, a zarazem deweloperzy zadbali o wielką łatkę. Patch 1.5 usunął wiele problemów, a zarazem zadbał o nowe mechaniki oraz nawet kolejne DLC. Gra została rozbudowana, jednak niestety pojawiły się kolejne problemy.
CD Projekt RED opublikował wiadomość, w której deweloperzy podziękowali za wiadomości dotyczące gry:
„Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe opinie na temat łatki 1.5. Naprawdę doceniamy wszystkie wiadomości napływające z całego świata – prosimy o ich dalsze nadsyłanie”.
Twórcy aktualnie zajmują się dwoma niedogodnościami:
- Wersja fizyczna nie uruchamia się na PlayStation 4 po zainstalowaniu patcha.
- Gra zawiesza się podczas uruchamiania na PC (jest to związane z oprogramowaniem audio).
„Najprawdopodobniej awaria spowodowana jest konfliktem oprogramowania audio. Do tej pory zidentyfikowaliśmy ten problem w przypadku sterowników audio takich jak A-Volute, Nahimic czy Sonic Studio. Obecnie prowadzimy badania w tej sprawie. W międzyczasie, jako tymczasowe rozwiązanie, zalecamy wyłączenie tych sterowników przed uruchomieniem gry. Możesz również spróbować wykonać kroki opisane w TYM artykule”.
Studio potwierdziło również, że słyszy opinie graczy i rozważa wprowadzenie dwóch rzeczy:
- Transfer trofeów z PS4 na PS5
- Podniesienie limitu FPS-ów na Xboksie Series S
Jednak w tym temacie deweloperzy nie potwierdzają, którymi mogą się podzielić – deweloperzy aktualnie „badają” opcje, ponieważ muszą się upewnić, że przykładowo transfer pucharków może zostać wykonany.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS