A A+ A++

Chociaż od premiery Cyberpunk 2077 minęły zaledwie 2 tygodnie, to CD Projekt RED wydał w tym czasie już kilka aktualizacji, które mają poprawić działanie tak długo wyczekiwanej produkcji. Z jednej strony tępo prac może zaskakiwać, przecież nie jest tajemnicą, że ostatnie miesiące to dla pracowników polskiego studia był crunch, w trakcie którego musieli pracować 6 dni w tygodniu, więc wydawałoby się, że czas na trochę odpoczynku. Tym bardziej w okresie przedświątecznym. Z drugiej strony Cyberpunk 2077 okazał się grą pod wieloma względami niedopracowaną, a nawet niedokończoną. Na Redów spadła ogromna fala krytyki i jedyne, co może naprawić to złe wrażenie, to właśnie kolejne poprawki, dzięki którym gra będzie coraz bardziej grywalna, szczególnie na konsolach poprzedniej generacji. Wczoraj w nocy wypuszczono kolejną łatkę, tym razem oznaczoną jako hotfix 1.06.

Jest już dostępny hotfix 1.06 do Cyberpunk 2077. Co tym razem poprawiono?

Jeśli liczyliście na kolejną, długą listę zmian, która diametralnie poprawi działanie Cyberpunk 2077 na konsolach, a być może także komputerach, to tym razem nie mam dobrych informacji. Co prawda w tym konkretnym przypadku każda najmniejsza łatka jest mile widziana, ale akurat hotfix 1.06 nie zmienia tak dużo, jak poprzednie patche. Pierwsza zmiana polega na poprawie misji o nazwie Second Conflict, w trakcie której Dum Dum nie będzie już obecny przy wejściu do Totentanz. Po drugie, poprawiono zarządzanie pamięcią i stabilnością na konsolach, dzięki czemu gra będzie się rzadziej zawieszać, jak zapewnia CD Projekt RED. Ostatnia zmiana, chociaż niewielka, to w gruncie rzeczy niezwykle ważna, ponieważ usuwa limit 8 MB dla plików zapisu gry. Niestety, ta poprawka nie naprawia już uszkodzonych plików przed wprowadzeniem aktualizacji, ale przynajmniej kolejni gracze nie będą mieli z tym problemów.

Każda kolejna poprawka jest z pewnością mile widziana przez wszystkich graczy Cyberpunk 2077, ale też nie ma co owijać w bawełnę – grze nadal daleko do w pełni poprawnego i stabilnego działania. Trzeba jednak pamiętać, że CD Projekt RED obiecało dwa duże patche, które mają trafić na serwery kolejno w styczniu i w lutym 2021 roku. Sam prawdopodobnie do tego czasu dawno ukończę polską produkcję, ale już teraz wiem, że będzie to jedna z tych bardzo niewielu gier, do których z ogromną przyjemnością wrócę po jakimś czasie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSztuczna inteligencja wpływa na nasze życie – na tyle, na ile jej pozwolimy
Następny artykułZaproszenie na transmisję Pasterki z zambrowskiej fary