Cyberpunk 2077 od premiery mierzy się z problemami, które są szczególnie widoczne na konsolach pierwszej generacji. CD Projekt RED zadbał już o pierwsze łatki znacząco wpływające na rozgrywkę, ale największe aktualizacje wciąż nadciągają.
Wielu graczy jednak zapomniało, że Cyberpunk 2077 trafił także na Stadię i CD Projekt RED nie zdecydował się na prosty port QLOC zaopiekował się tytułem i najnowsze wyniki gry są zaskakujące.
Cyberpunk 2077 działa na Stadii w niższej rozdzielczości względem Xboksa Series X, ale w trybie jakościowym zapewnia wyższą liczbę pikseli względem PlayStation 5. Twórcy w tym wypadku oferują nawet dwa warianty rozgrywki, które możemy przełączać nawet bez wykupienia Stadia Pro – co nie jest normalne.
W przypadku płynności animacji, gracze mogą liczyć na Stadii na 30 klatek na sekundę (tryb jakościowy) lub 45-55 fps (tryb płynności). Trzeba jednak zauważyć, że w tym drugim wypadku użytkownicy otrzymają znacznie niską rozdzielczość (810p-972p, względem 1440p-1584p w quality mode).
Digital Foundry jednak podkreśla, że aktualnie (biorąc pod uwagę wysokie ceny komponentów do PC i braki w dostępności konsol nowej generacji) Cyberpunk 2077 na Stadii jest ciekawą alternatywą – musicie jedynie posiadać bardzo dobre połączenie internetowe.
Jesteście ciekawi Stadii? Przeczytajcie nasz test i wrażenia z kontrolera.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS