Cupra zdobyła swoją renomę, tworząc samochody sportowe na bazie popularnych hatchbacków – Ibizy i Leona. Na swoim koncie ma ostre, bardzo dobre samochody, które może i odstawały od konkurencji jakością wnętrz, ale nikomu to nie przeszkadzało. Przynajmniej były też tańsze.
Teraz Cupra to osobna marka, w której o jakość wnętrza nie trzeba się bać, ale też z drugiej strony – czy nie zatraciła trochę swojego pierwotnego ducha? Jeszcze do trzeciej generacji Leona, powiedziałbym, że nie. Teraz jednak na rynek wchodzi czwarta generacja i sprawia wrażenie, trochę zbyt wygładzonej…
A przynajmniej w wersji hybrydowej, którą testowałem. Jest wygodna, można ją podłączyć do gniazdka i jeździć siłą prądu, ale ten samochód ciągle próbuje być mądrzejszy ode mnie. Czy więc w trakcie testu udało nam się w końcu dogadać? I czy pojawiają się różnice, przy naładowanym akumulatorze i rozładowanym?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym teście.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS