A A+ A++

Podarunek w postaci spersonalizowanych łakoci jest nie tylko smaczną przekąską, ale także skutecznym nośnikiem wartości marki. Doskonale wie o tym producent słodyczy reklamowych SLODKIE, która od 1997 roku osładza swoim klientom wyjątkowe okazje. W erze digitalizacji, gdzie komunikaty marketingowe mogą być przytłaczające, to właśnie personalizowane słodycze są czymś, co można dotknąć, posmakować i… zapamiętać. 

Strasznie skuteczny marketing

Halloween zyskało dużą popularność w Polsce, stając się coraz chętniej obchodzonym świętem. Upiorne dekoracje, kostiumowe imprezy oraz zwyczaj zbierania słodyczy, to typowe zwyczaje związane z tym świętem. To doskonały moment dla firm, aby wykorzystać okazję na real time marketing i przygotować kreatywne kampanie nawiązujące do Halloween. Praliny w kształcie czaszek czy trumien, dyniowe lizaki i cukierki w upiornych opakowaniach nie tylko tworzą niepowtarzalny klimat, ale też sprawiają, że marka pojawia się w świadomości odbiorców.

Słodycze z worka świętego Mikołaja 

Jak głosi legenda – niegrzeczne dzieci dostają rózgi, a grzeczne dużo słodyczy. Tym sposobem utarło się, że w okresie przedświątecznym drobne słodkie upominki są idealnym sposobem na wyrażenie wdzięczności, aprobaty i zacieśnienie więzi z pracownikami.  Spersonalizowane pierniczki w stylowym worku, skrzynka na listy wypełniona ciasteczkami czy czekoladowe lizaki z motywem Świętego Mikołaja są dowodem na to, że firma docenia wkład i zaangażowanie swoich pracowników oraz współpracowników, umilając im w ten sposób przedświąteczny czas. Alternatywą są kalendarze adwentowe. Nie ma nic lepszego  od otwieranie słodkich okienek! Dzięki temu Twój firmowy upominek, może być wykorzystywany przez cały świąteczny okres. 

Świąteczna gorączka i czekoladowy zawrót głowy

Planujesz wigilię firmową? Na stole nie może zabraknąć ciasteczek lub bakalii w czekoladzie. Elegancko zapakowane praliny Christmas Moments czy trufle świąteczne to z kolei idealne propozycje prezentów dla pracowników – stanowią miły gest uznania za całoroczną pracę i zaangażowanie. Równocześnie marki wysyłają spersonalizowane paczki do swoich klientów, dołączając do nich czekoladki w formie świątecznej kartki z motywem choinki czy bombki – życzenia pomogą w budowaniu lojalności i przypomną o wartości współpracy. Słodycze nie tylko cieszą podniebienia obdarowanych, ale również służą jako świetne jako medium promocyjne, ponieważ stają się kluczowym elementem strategii przedświątecznego marketingu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł10 najlepszych rodzajów prześcieradeł dla kobiet ceniących komfort i styl
Następny artykuł26-letni influencer zginął wspinając się na najwyższy most Hiszpanii