Podarunek w postaci spersonalizowanych łakoci jest nie tylko smaczną przekąską, ale także skutecznym nośnikiem wartości marki. Doskonale wie o tym producent słodyczy reklamowych SLODKIE, która od 1997 roku osładza swoim klientom wyjątkowe okazje. W erze digitalizacji, gdzie komunikaty marketingowe mogą być przytłaczające, to właśnie personalizowane słodycze są czymś, co można dotknąć, posmakować i… zapamiętać.
Strasznie skuteczny marketing
Halloween zyskało dużą popularność w Polsce, stając się coraz chętniej obchodzonym świętem. Upiorne dekoracje, kostiumowe imprezy oraz zwyczaj zbierania słodyczy, to typowe zwyczaje związane z tym świętem. To doskonały moment dla firm, aby wykorzystać okazję na real time marketing i przygotować kreatywne kampanie nawiązujące do Halloween. Praliny w kształcie czaszek czy trumien, dyniowe lizaki i cukierki w upiornych opakowaniach nie tylko tworzą niepowtarzalny klimat, ale też sprawiają, że marka pojawia się w świadomości odbiorców.
Słodycze z worka świętego Mikołaja
Jak głosi legenda – niegrzeczne dzieci dostają rózgi, a grzeczne dużo słodyczy. Tym sposobem utarło się, że w okresie przedświątecznym drobne słodkie upominki są idealnym sposobem na wyrażenie wdzięczności, aprobaty i zacieśnienie więzi z pracownikami. Spersonalizowane pierniczki w stylowym worku, skrzynka na listy wypełniona ciasteczkami czy czekoladowe lizaki z motywem Świętego Mikołaja są dowodem na to, że firma docenia wkład i zaangażowanie swoich pracowników oraz współpracowników, umilając im w ten sposób przedświąteczny czas. Alternatywą są kalendarze adwentowe. Nie ma nic lepszego od otwieranie słodkich okienek! Dzięki temu Twój firmowy upominek, może być wykorzystywany przez cały świąteczny okres.
Świąteczna gorączka i czekoladowy zawrót głowy
Planujesz wigilię firmową? Na stole nie może zabraknąć ciasteczek lub bakalii w czekoladzie. Elegancko zapakowane praliny Christmas Moments czy trufle świąteczne to z kolei idealne propozycje prezentów dla pracowników – stanowią miły gest uznania za całoroczną pracę i zaangażowanie. Równocześnie marki wysyłają spersonalizowane paczki do swoich klientów, dołączając do nich czekoladki w formie świątecznej kartki z motywem choinki czy bombki – życzenia pomogą w budowaniu lojalności i przypomną o wartości współpracy. Słodycze nie tylko cieszą podniebienia obdarowanych, ale również służą jako świetne jako medium promocyjne, ponieważ stają się kluczowym elementem strategii przedświątecznego marketingu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS