– Jeśli wniosek jest motywowany trudnościami finansowymi wynikającymi z epidemii, nie wymagamy dołączania dokumentów poświadczających trudną sytuację finansową. Prosimy jedynie o podanie krótkiej informacji w jaki sposób epidemia wpłynęła na sytuację klienta – wyjaśnia Idalia Laskowicz, dyrektor Pionu Windykacji i Zarządzania Wierzytelnościami w Credit Agricole.
Odpowiedź na złożony wniosek zostanie przesłana listownie na adres korespondencyjny lub adres e-mail podany w treści wniosku, ewentualnie bank skontaktuje się z wnioskodawcą telefonicznie. Za przeprowadzenie zmiany w umowie nie będzie pobierana żadna dodatkowa opłata.
– Dokładamy wszelkich starań, żeby zapewnić jak najlepszą jakość obsługi klientów i wszystkie wnioski rozpatrywać jak najszybciej. Jednak w związku z tym, że wszyscy działamy w trybie awaryjnym, może okazać się, że trudniej teraz dodzwonić się do naszych doradców w Contact Center. Chciałabym prosić o wyrozumiałość i cierpliwość – dodaje Idalia Laskowicz.
Obejrzyj: Koronawiurs i jego wpływ na gospodarkę Polski
Obejrzyj i dowiedz się, jak chronić się przed koronawirusem
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS