A A+ A++

– Jeśli wniosek jest motywowany trudnościami finansowymi wynikającymi z epidemii, nie wymagamy dołączania dokumentów poświadczających trudną sytuację finansową. Prosimy jedynie o podanie krótkiej informacji w jaki sposób epidemia wpłynęła na sytuację klienta – wyjaśnia Idalia Laskowicz, dyrektor Pionu Windykacji i Zarządzania Wierzytelnościami w Credit Agricole.

Odpowiedź na złożony wniosek zostanie przesłana listownie na adres korespondencyjny lub adres e-mail podany w treści wniosku, ewentualnie bank skontaktuje się z wnioskodawcą telefonicznie. Za przeprowadzenie zmiany w umowie nie będzie pobierana żadna dodatkowa opłata.

– Dokładamy wszelkich starań, żeby zapewnić jak najlepszą jakość obsługi klientów i wszystkie wnioski rozpatrywać jak najszybciej. Jednak w związku z tym, że wszyscy działamy w trybie awaryjnym, może okazać się, że trudniej teraz dodzwonić się do naszych doradców w Contact Center. Chciałabym prosić o wyrozumiałość i cierpliwość – dodaje Idalia Laskowicz.

Obejrzyj: Koronawiurs i jego wpływ na gospodarkę Polski

Obejrzyj i dowiedz się, jak chronić się przed koronawirusem

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSemka: Nie wychodźcie z domu, niech “Do Rzeczy” przyjdzie do Was
Następny artykuł9 ZAKAŻONYCH KORONAWIRUSEM W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM