A A+ A++

Pobierz Trendbook NowegoMarketingu 2022

W ciągu ostatniego roku zaobserwowaliśmy dynamiczny wzrost zainteresowania rozwiązaniami CPaaS (Communications Platform-as-a-Service). Potwierdza to tylko prognozy Juniper Resarch, z których wynika, że ten segment rynku będzie rozwijał się w tempie 30 proc. rdr i w 2025 roku jego globalna wartość wyniesie 23 mld USD. Co zyskujemy korzystając z CPaaS? Jak efektywnie wdrożyć komunikację wielokanałową?

Wszyscy wiemy o tym jak ważna jest odpowiednio zaplanowana komunikacja z klientami za pomocą dopasowanych do nich kanałów. Idąc krok w krok za cyfryzacją społeczeństwa, dynamiczną skalą rozwoju rynku e-commerce oraz zmianami w nawykach konsumentów musimy nieustannie optymalizować naszą strategię komunikacji, dbać o bezpieczeństwo, odpowiedni poziom wskaźnika OR i sprzedaż.

Dzięki wykorzystaniu jednej w pełni zautomatyzowanej platformy jesteśmy w stanie realizować wysyłki w sposób uporządkowany, płynny oraz za pomocą wielu kanałów takich jak np. SMS, e-mail, mobile push, web push, MMS czy RCS. Wiele narzędzi zamkniętych w ramach jednego rozwiązania, jakim jest platforma CPaaS umożliwia nam np. dynamiczną segmentację baz danych, zbieranie danych czy realizowanie komunikacji typu RTM. Pełna zgodność z RODO, certyfikat ISO, dedykowane serwery, autorskie rozwiązania antyphishingowe czy regularne testy penetracyjne gwarantują nam najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Podejście CPaaS-owe, sprawdza się zarówno w branżach takich jak e-commerce, retail czy fintech, będzie efektywne dla segmentu enterprise, jak i tysięcy mniejszych i średnich podmiotów. Odpowiednio dobrana infrastruktura do komunikacji wielokanałowej umożliwia firmom podniesienie jakości obsługi klienta, zapewnia wyższy OR czy bezpieczeństwo.

Planując swoje działania, powinniśmy pamiętać, żeby w centrum naszej strategii komunikacji były potrzeby klientów. Aby mieć pewność, że wchodzimy z nimi w interakcje w takim kanale, który jest dla klientów nie tylko wygodny, ale także łączy się z celami biznesowymi i realnie wspiera działania sprzedażowe. W tegorocznym wydaniu TrendBooka przygotowaliśmy specjalny rozdział, który poświęciliśmy różnym aspektom komunikacji wielokanałowej, którą można realizować w ramach brandów wchodzących w skład Vercom S.A.

Autor:

Michał Dąbrowski

Od 2011 związany z marketingiem, komunikacją i technologiami. W swojej pracy ogromny nacisk kładzie na synergię pomiędzy działami marketingu i sprzedaży oraz holistyczne podejście do prowadzonych działań. Współtworzył jeden z największych w Polsce serwisów o fintechu, realizował kampanie dla startupów, banków, SaaS-ów oraz insuretechów. Od 2021 roku zawodowo związany z Vercom S.A. – globalnym dostawcą usług CPaaS, gdzie odpowiada za marketing i komunikację.

Artykuł powstał we współpracy z Vercom.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMali artyści z z SP 8 najlepsi w Polsce!
Następny artykułRozlicz PIT do 2 maja. Skorzystaj z usługi Twój e-PIT