Słoweński artysta Jure Tovrljan postanowił nieco przerobić słynne logotypy najpopularniejszych marek w taki sposób, by nawiązywały do obecnych czasów.
Pierwsze miesiące 2020 roku niewątpliwie zostaną zapamiętane, jako czasy walki z koronawirusem. Z racji też, że panująca epidemia zbiera coraz większe żniwa, w dalszym ciągu wielką niewiadomą jest kwestia, kiedy uda się zapanować nad wirusem i wszystko wróci do normy.
W związku z tym słoweński artysta Jure Torvljan wpadł na pomysł przerobienia słynnych logotypów znanych marek w taki sposób, by bardziej odpowiadały obecnym czasom. Drobnej metamorfozie poddane zostały logotypy takich brandów jak np. MasterCard, Starbucks, NBA, LinkedIn czy też Nike.
W efekcie słynne dwa koła amerykańskiej marki z branży finansowej zostały od siebie nieco oddalone, by zachowywały „bezpieczny dystans”. Natomiast charakterystyczna syrena z logotypu popularnej sieci kawiarni ma na twarzy maseczkę ochronną.
PS
Pod koniec lutego br. Coca-Cola ruszyła z outdoorową kampanią pod hasłem „Feel it”. W jej ramach w przestrzeni miejskiej Włoch pojawiły się niekonwencjonalne billboardy przedstawiające logo marki na czerwonym tle. Mimo nieoczywistych kształtów, słynny branding firmy powoduje, że „widzimy” zarys butelki.
PS2
W 2018 roku Coca-Cola obchodziła 80-lecie swojego istnienia w Australii. Z tej okazji marka postanowiła odwrócić swoje logo do góry nogami.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS