A A+ A++

Słoweński artysta Jure Tovrljan postanowił nieco przerobić słynne logotypy najpopularniejszych marek w taki sposób, by nawiązywały do obecnych czasów.

Pierwsze miesiące 2020 roku niewątpliwie zostaną zapamiętane, jako czasy walki z koronawirusem. Z racji też, że panująca epidemia zbiera coraz większe żniwa, w dalszym ciągu wielką niewiadomą jest kwestia, kiedy uda się zapanować nad wirusem i wszystko wróci do normy. 

W związku z tym słoweński artysta Jure Torvljan wpadł na pomysł przerobienia słynnych logotypów znanych marek w taki sposób, by bardziej odpowiadały obecnym czasom. Drobnej metamorfozie poddane zostały logotypy takich brandów jak np. MasterCard, Starbucks, NBA, LinkedIn czy też Nike. 

W efekcie słynne dwa koła amerykańskiej marki z branży finansowej zostały od siebie nieco oddalone, by zachowywały „bezpieczny dystans”. Natomiast charakterystyczna syrena z logotypu popularnej sieci kawiarni ma na twarzy maseczkę ochronną. 

PS

Pod koniec lutego br. Coca-Cola ruszyła z outdoorową kampanią pod hasłem „Feel it”. W jej ramach w przestrzeni miejskiej Włoch pojawiły się niekonwencjonalne billboardy przedstawiające logo marki na czerwonym tle. Mimo nieoczywistych kształtów, słynny branding firmy powoduje, że „widzimy” zarys butelki.

PS2

W 2018 roku Coca-Cola obchodziła 80-lecie swojego istnienia w Australii. Z tej okazji marka postanowiła odwrócić swoje logo do góry nogami.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAspirant Łukasz Kawecki nowym Komendantem Komisariatu Policji w Orzyszu
Następny artykułWpadł bo jechał… zgodnie z przepisami!