A A+ A++

Nietypowa reklama znalazła się w pobliżu plaży w Brighton, czyli najbardziej ekologicznego miasta w Wielkiej Brytanii.

Marka Corona w swojej komunikacji marketingowej często wykorzystuje element słońca, co ma się kojarzyć z wakacjami i luzem, a do tego zdaniem producenta idealnie pasuje orzeźwiające, zimne piwo. Przykładem jest kampania stworzona z okazji premiery bezalkoholowego piwa Corona Sunbrew 0,0%, które zostało wzbogacone „witaminą słońca”. Tym razem jednak Corona wykorzystała słońce do stworzenia kampanii outdoorowej, co też świetnie wpisuje się w ideę tworzenia „naturalnej reklamy”.

Jak wygląda „słoneczny billboard” w wykonaniu Corony? Kreacja opiera się na zamontowaniu na żółtej ścianie budynku ogromnej etykiety piwa. Etykieta nie może oczywiście funkcjonować bez opakowania produktu, a to w tym wypadku objawia się dość nietypowej i zaskakującej formie.

W miarę upływu czasu odbiorcy mogą dostrzec, że spomiędzy zielonej instalacji z liści (zamontowanej na elewacji) docierają promienie słoneczne, które zarysowują wokół etykiety kształt butelki Corony. O tzw. „złotej godzinie” – między 18:30 a 18:45 – przechodnie mogą zobaczyć billboard w całej okazałości. Dodatkowo dowiadują się, że reklamowany produkt pochodzi ze „ze świata przyrody” dzięki swoim naturalnym składnikom.

Sketch Events, czyli agencja PR, która stoi za billboardem, opowiada, że realizacja tego projektu nie była wcale prosta – stworzenie tego z pozoru banalnego billboardu zajęło „miesiące badań, obliczeń trajektorii słońca, rozpoznania lokalizacji i testów mechanicznych”. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSzajka handlarzy narkotyków rozbita przez płockich policjantów
Następny artykułNowy podatek od nieruchomości na tapecie rządu