A A+ A++

Spółka, należąca do Grupy Kapitałowej Columbus, stworzyła skuteczny model, który agreguje sprzedawców, przedsiębiorców i menedżerów sprzedaży do dynamicznej i przyszłościowej branży, jaką są OZE.

– Od początku powstania Columbus Elite nasza strategia skoncentrowana była na trwałym i progresywnym wzroście. Nie pozwoliliśmy sobie na zwolnienie tempa, nawet w momencie, gdy wybuchła pandemia, czy wtedy, gdy media i cała branża donosiły o końcu fotowoltaiki i OZE w Polsce – mówi Paweł Bednarek, prezes Columbus Elite.

Wartość produktów sprzedanych przez naszą organizację to przeszło 1,1 mld złotych. Dzięki temu mogliśmy wypłacić do naszej sieci ponad 200 mln zł prowizji – mówi Paweł Bednarek, prezes Columbus Elite.


Wartość produktów sprzedanych przez naszą organizację to przeszło 1,1 mld złotych. Dzięki temu mogliśmy wypłacić do naszej sieci ponad 200 mln zł prowizji – mówi Paweł Bednarek, prezes Columbus Elite.


Fot.: Pośpieszni Fotografia / Materiały prasowe

W firmie zdawano sobie sprawę, że po początkowym wielkim popycie na fotowoltaikę dojdzie wreszcie do schłodzenia rynku. To sprawiło, że Columbus Elite skoncentrował się na budowie sieci sprzedażowych, a także konsolidacji mniejszych podmiotów, które bez silnego partnera nie przetrwają na rynku.

– Rozwijaliśmy kompetencje naszych doradców, menedżerów i dyrektorów. Wróciliśmy do rekordowych wyników osiąganych przed zmianami legislacyjnymi, w momencie gdy inne firmy zniknęły z rynku – dodaje Paweł Bednarek.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUkraińskiego biura podróży nie zatrzymały ani pandemia, ani wojna. „Kiedy wszystko idzie gładko, to rozwój wcale nie jest taki szybki”
Następny artykułUśmiech na twarzy geeka