Spółka, należąca do Grupy Kapitałowej Columbus, stworzyła skuteczny model, który agreguje sprzedawców, przedsiębiorców i menedżerów sprzedaży do dynamicznej i przyszłościowej branży, jaką są OZE.
– Od początku powstania Columbus Elite nasza strategia skoncentrowana była na trwałym i progresywnym wzroście. Nie pozwoliliśmy sobie na zwolnienie tempa, nawet w momencie, gdy wybuchła pandemia, czy wtedy, gdy media i cała branża donosiły o końcu fotowoltaiki i OZE w Polsce – mówi Paweł Bednarek, prezes Columbus Elite.
Wartość produktów sprzedanych przez naszą organizację to przeszło 1,1 mld złotych. Dzięki temu mogliśmy wypłacić do naszej sieci ponad 200 mln zł prowizji – mówi Paweł Bednarek, prezes Columbus Elite.
Fot.: Pośpieszni Fotografia / Materiały prasowe
W firmie zdawano sobie sprawę, że po początkowym wielkim popycie na fotowoltaikę dojdzie wreszcie do schłodzenia rynku. To sprawiło, że Columbus Elite skoncentrował się na budowie sieci sprzedażowych, a także konsolidacji mniejszych podmiotów, które bez silnego partnera nie przetrwają na rynku.
– Rozwijaliśmy kompetencje naszych doradców, menedżerów i dyrektorów. Wróciliśmy do rekordowych wyników osiąganych przed zmianami legislacyjnymi, w momencie gdy inne firmy zniknęły z rynku – dodaje Paweł Bednarek.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS