A A+ A++

Ograniczenie emisji CO2 do atmosfery to już standard wśród globalnych koncernów. Niestety, to nie wystarczy, by lepiej zatroszczyć się o środowisko naturalne. Dlatego Coca-Cola postanowiła pójść o krok dalej i wykorzystać swoich klientów do uczynienia siebie koncernem bardziej ekologicznym, a nam dać satysfakcję, że robimy coś ważnego dla Matki Natury.

Inżynierowie z Coca-Cola i duńskiej firmy Paboco zaprojektowali i stworzyli nową, ekologiczną butelkę, w której będą niebawem sprzedawane gazowane napoje. Pierwszy prototyp składa się w 30 procentach z papieru, ale docelowo ma to być aż 100 procent. Nie będzie łatwo stworzyć takie opakowanie, ale inżynierowie nie tracą nadziei.

Naszym celem jest stworzenie papierowej butelki, którą będzie można poddawać recyclingowi doładnie tak, jak każdy inny rodzaj papieru. Ten prototyp to pierwszy krok na drodze do osiągnięcia tego wielkiego celu. Papierowa butelka daje zupełnie nowe możliwości, a my jesteśmy przekonani, że odegra ogromną rolę w przyszłości” – powiedział Stijn Franssen manager ds. innowacji w dziale badań i rozwoju opakowań w Coca-Cola.

Coca-Cola chce docelowo całkowicie wyeliminować tworzywa sztuczne w swoich butelkach. Do tego pozostała jeszcze daleka droga, ale pomimo tego faktu, koncer … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDACHOWANIE NA TRASIE ŻARY – MARSZÓW
Następny artykułCorsair HS70 Bluetooth – jednoczesne korzystanie z przewodu i z BT