A A+ A++

Prowadzisz swoją stronę internetową? Zapewne chcesz, aby wyświetlała się na jak najwyższych pozycjach w wyszukiwarce i przyciągała klientów. Aby jednak tak było, Twoja witryna powinna być odpowiednio zoptymalizowana i dostosowana do aktualnych wymogów Google. Najpierw warto jednak sprawdzić, w jakiej kondycji jest strona i co należy na niej poprawić. Z pomocą przychodzi tutaj audyt SEO, dzięki któremu dokładnie przeanalizujesz swoją witrynę. Dowiedz się, czym jest audyt SEO i jak go wykonać.

Czym jest audyt SEO?

Zastanawiasz się, co to właściwie jest audyt SEO? Otóż to nic innego jak dokładna analiza strony WWW pod kątem SEO. Dzięki takiemu audytowi można dowiedzieć się, jak wyszukiwarka ocenia daną witrynę. Podczas analizy uwzględniane są liczne czynniki, które mają wpływ na pozycjonowanie strony w Google. Audyt pozwala zatem poznać ważne parametry, zarówno od strony optymalizacji treści, jak i optymalizacji technicznej. Wykonując go, sprawdzisz przykładowo:

  • potencjał tekstów na stronie – np. czy są prawidłowo sformatowane, czy mają nagłówki H1, H2, H3, czy zawierają odpowiednie słowa kluczowe itd.,
  • poprawność adresów URL,
  • linkowanie wewnętrzne,
  • szybkość wczytywania strony,
  • responsywność strony, czyli czy Twoja witryna jest przystosowana do urządzeń mobilnych.

To oczywiście tylko niektóre z elementów. Audyt SEO dostarczy wiele niezbędnych informacji o Twoim serwisie WWW. Przedstawi Ci jego słabe i mocne strony. Pozwoli odkryć ewentualne błędy i podpowie, co trzeba poprawić. Jeśli po przeprowadzeniu audytu podejmiesz konkretne działania, to wzmocnisz widoczność swojej strony w wyszukiwarce.

Kto powinien zrobić audyt SEO?

Zastanawiasz się, czy powinieneś przeprowadzić audyt SEO swojej strony? Otóż działanie to będzie świetnym pomysłem, jeśli przede wszystkim chcesz:

  • sprawdzić, w jakiej kondycji jest Twoja nowa strona WWW,
  • dowiedzieć się, jak witryna wypada na tle konkurencji,
  • pozbyć się błędów występujących w treści bądź strukturze strony,
  • zweryfikować stronę internetową po przebudowie, na której zostały dokonane zmiany,
  • wyświetlać się wyżej w wyszukiwarce.

Audyt SEO to pierwszy krok dla każdego, kto chce zajmować wysokie pozycje w Google i pozyskiwać większą liczbę klientów. Narzędzie podpowie, co zrobić, aby firmowa strona lub sklep internetowy były bardziej przyjazne zarówno dla robotów wyszukiwarki, jak i użytkowników.

Audyt SEO – co to jest? Sprawdź, dlaczego warto go wykonać

Jak wykonać audyt SEO?

Chcesz sprawdzić, w jakiej kondycji jest Twoja strona internetowa oraz sprawić, by zajmowała wysokie pozycje w Google? Wykonaj audyt strony. Na rynku można znaleźć wiele narzędzi, które umożliwiają przeprowadzenie oceny witryny. Różnią się one od siebie m.in. zakresem analiz, a także ceną.

Warto zaznaczyć, że podstawową analizę strony internetowej można też przeprowadzić całkowicie za darmo. Jest to świetne rozwiązanie dla każdego, a w szczególności dla małych i średnich firm oraz przedsiębiorców, którzy nie chcą niepotrzebnie wydawać swojego budżetu. Przykładem jest audyt SEO WeNet.

Jak korzystać z tego narzędzia? Otóż, aby wykonać analizę, wystarczy podać adres swojej witryny i kliknąć przycisk „Audytuj”. Gotową odpowiedź dostaniesz w mniej niż minutę. Szybko dowiesz się, w jakim stanie jest Twoja witryna. Narzędzie przedstawi wynik procentowy, określający kondycję strony. Będziesz mieć też możliwość pobrania rozbudowanego raportu, w którym znajdzie się kompletna lista błędów. Wystarczy jedynie wypełnić krótki formularz.

Audyt SEO dostarcza niezbędnych danych, wskazówek i podpowiedzi oraz przedstawia listę zadań do wykonania. Wszystkie dane prezentowane są tutaj w bardzo czytelny i przejrzysty sposób. Przyjazna i intuicyjna interpretacja wyników sprawia, że każdy jest w stanie je bez problemu odczytać i wyciągnąć wnioski. W raporcie wszystkie trudne pojęcia są wyjaśnione prostym językiem. Nie chcesz jednak wykonywać audytu samodzielnie? Możesz poprosić specjalistę SEO o bezpłatną konsultację.

Pamiętaj – jeśli wdrożysz sugerowane poprawki, wzmocnisz widoczność swojej strony w wyszukiwarce, co przyczyni się do rozwoju Twojego biznesu.

Dlaczego warto przeprowadzić audyt SEO?

Jak już zostało wspomniane, profesjonalny audyt SEO dostarcza właścicielowi strony wielu cennych informacji o jego witrynie. Dzięki analizie strony internetowej można zaplanować odpowiednie działania, które w efekcie przyniosą mnóstwo korzyści.

Oto, co zyskasz dzięki audytowi SEO:

  • dobrze zoptymalizowaną stronę WWW, która jest pozbawiona błędów,
  • wyższą pozycję w wyszukiwarce, większy ruch w witrynie i gwarancję szybszego indeksowania,
  • więcej odwiedzin potencjalnych klientów, którzy łatwiej trafią na Twoją stronę,
  • oszczędność czasu, jak i pieniędzy – koszty dalszych działań SEO i SEM będą niższe.

Nie znasz się na kwestiach technicznych? Nawiąż współpracę z agencją marketingu internetowego WeNet.pl, która od lat zajmuje się pozycjonowaniem stron. Fachowcy wykonają audyt Twojej strony internetowej i podpowiedzą odpowiednie rozwiązania dla Twojego biznesu. Następnie przygotują precyzyjny plan działania i wdrożą niezbędne zmiany. Otrzymasz pomoc dedykowanego opiekuna, który cały czas będzie z Tobą w kontakcie i rozwieje wszystkie Twoje ewentualne wątpliwości. Na bieżąco będzie przedstawiał Ci też efekty przeprowadzonych prac.

Chcesz zajmować wysokie pozycje w Google i zwiększyć ruch na stronie? Wykonaj darmowy audyt SEO WeNet i zleć optymalizację swojej strony specjalistom. Dzięki odpowiednim działaniom zdobędziesz nowych klientów, zwiększysz sprzedaż i zadbasz o rozwój swojej firmy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł„Krew brata twego głośno woła do mnie z ziemi!” – apel duchownych Rosyjskiego Kościoła Prawosławnego
Następny artykułWojna na Ukrainie. Odparto atak na szpital wojskowy w Charkowie