Centrum e-Zdrowia informuje, że wystawianie e-skierowań na szczepienie przeciw COVID-19, rozpoczęło się 18 października, a zakończenie wystawiania e-skierowań planowane jest na 25 października. Co robić, jeśli 25 października wciąż nie będzie e-skierowania na Internetowym Koncie Pacjenta?
Centrum e-Zdrowia przypomina, że:
E-skierowanie wystawiane jest pacjentowi automatycznie po spełnieniu określonych warunków (tj. poprawnie zarejestrowana przez pracownika medycznego e-karta szczepienia oraz zamknięte e-skierowanie z poprzedniego szczepienia). Oznacza to, że placówka, w której pacjent szczepił się ostatnią dawką, musiała poprawnie zarejestrować e-kartę szczepień oraz zmienić w systemie status e-skierowania na „zrealizowane” (można to sprawdzić na Internetowym Koncie Pacjenta).
Co robić, jeśli 25 października na IKP lub w aplikacji mojeIKP wciąż nie ma e-skierowania na szczepienie przeciw COVID-19?
W pierwszej kolejności prosimy o kontakt z placówką w celu wyjaśnienia, czy dopełniła ona wyżej opisanych obowiązków. Jednocześnie podkreślamy, że dostępność terminów szczepienia w e-rejestracji na IKP zależna jest od ich udostępnienia w systemie e-zdrowie (P1) przez placówki wykonujące szczepienia – informuje CeZ.
Darmowe szczepienia przeciw COVID-19 już od piątku?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS