W Starostwie Powiatowym w Nowej Soli obsługa bezpośrednia realizowana jest w ograniczonym zakresie. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, mailowego oraz za pośrednictwem platformy ePUAP. Wnioski można składać również za pośrednictwem poczty oraz w wyznaczonym punkcie na terenie urzędu.
W holu Starostwa przy Biurze Obsługi Interesantów (wejście od ul. Moniuszki) dostępne jest 5 zabezpieczonych skrzynek, w których można zostawiać dokumenty do poszczególnych wydziałów:
- GEODEZJA,
- KOMUNIKACJA,
- BUDOWNICTWO,
- ORZEKANIE o NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,
- POZOSTAŁE.
Obsługa bezpośrednia w ograniczonym zakresie prowadzona jest w Wydziale Komunikacji oraz Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami (z wyłączeniem śród).
Przypominamy jednak, że w Wydziale Komunikacji należy telefonicznie umówić termin:
- W celu umówienia się na wizytę w sprawach dotyczących rejestracji pojazdów, wymiany dowodów rejestracyjnych, wycofania czasowego pojazdów – należy kontaktować się na numer telefonu – 68 458 67 14.
- W celu umówienia się na wizytę w sprawach dotyczących praw jazdy – należy kontaktować się na numer telefonu – 68 458 67 13.
Aby usprawnić obsługę również Wydział Geodezji zachęca do składania wniosków pocztą elektroniczną lub w skrzynkach podawczych w urzędzie. O osobistym terminie odbioru dokumentów wnioskodawca zostanie poinformowany. Dla klientów obu wydziałów dostępne jest wejście od Wydziału Komunikacji.
Wszystkie wnioski niezbędne do załatwienia spraw w Starostwie Powiatowym w Nowej Soli są dostępne w BIP w zakładce: „Co i jak załatwić w urzędzie?” oraz w holu przy Biurze Obsługi Interesantów.
DANE KONTAKTOWE
Sekretariat
[email protected]
tel: +48 68 458 68 30
fax +48 458 68 31
adres skrytki ePUAP: /powiatfnw/skrytka
Wydział Organizacyjny i Zarządzania Kryzysowego
[email protected]
tel: +48 68 458 68 40
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
tel. +48 68 458 67 30,
[email protected]
Punkt Informacyjny Zespołu
(składanie wniosków, wydawanie kart parkingowych i legitymacji osób niepełnosprawnych)
tel.: +48 68 458 67 31
Wydział Administracji Budowlanej
tel: +48 68 458 68 52
email: [email protected]
Referat Ochrony Środowiska
tel: +48 68 458 68 12
email: [email protected]
Wydział Finansów i Budżetu
Tel: +48 68 458 68 19
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
tel: +48 68 458 68 70,
[email protected]
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
tel: +48 68 45868 83,
email: [email protected]
Wydział Komunikacji
tel: +48 68 458 67 01
fax: +48 68 458 13 19
email: [email protected]
- W celu umówienia się na wizytę w sprawach dotyczących rejestracji pojazdów, wymiany dowodów rejestracyjnych, wycofania czasowego pojazdów – należy kontaktować się na numer telefonu – 68 458 67 14.
- W celu umówienia się na wizytę w sprawach dotyczących praw jazdy – należy kontaktować się na numer telefonu – 68 458 67 13
Wydział Inwestycji, Funduszy Pomocowych i Promocji
tel: +48 68 458 68 47
e-mail: [email protected]
Wydział Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych
tel: +48 68 458 67 43,
e-mail: [email protected]
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
tel: +48 68 458 67 29
[email protected]
Powiatowy Konserwator Zabytków
tel: +48 68 458 68 28
[email protected]
Pełna lista kontaktowa znajduje się na naszej stronie w zakładkach:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS