A A+ A++

PKO BP zamierza zdecydować o przyszłości platformy Inteligo do końca października tego roku, kiedy to zostanie opublikowana nowa strategia banku – poinformował PAP prezes PKO BP Szymon Midera.

Co dalej z Inteligo? PKO BP rozstrzygnie przyszłość platformy w nowej strategii banku
fot. Piotr Swat / / Shutterstock

Szef PKO BP dodał, że z usług platformy korzysta około 300 tys. klientów indywidualnych, których cechuje “bardzo wysoki poziom zadowolenia z usług” Inteligo.

“Chcemy rozstrzygnąć o przyszłości Inteligo w nowej strategii. Powinniśmy wiedzieć pod koniec października, co robimy z Inteligo” – powiedział prezes.

Reklama

Inteligo rozpoczęło działalność w maju 2001 r. jako jedna z pierwszych platform oferujących dostęp do konta tylko przez internet i telefon.

W 2002 r. Inteligo Financial Services zostało kupione przez PKO BP.

W następnym roku Inteligo wprowadziło możliwość uzyskiwania zdalnie debetu i rozpoczęło wysyłanie e-mailem do klientów wyciągów bankowych opatrzone podpisem elektronicznym – to była pierwsza taka funkcjonalność w polskiej bankowości.

Od 16 lutego tego roku platforma wstrzymała możliwość otwierania nowych kont – indywidualnego, wspólnego czy dla dziecka. Otwarte wcześniej konta są obsługiwane na dotychczasowych zasadach.

PKO BP to największy w Polsce uniwersalny bank. Wartość jego aktywów wynosi 507,3 mld zł. Spółka obsługuje 12 mln klientów. Skarb Państwa ma 29,43 proc. akcji banku. (PAP)

pif/ malk/ amac/

Źródło:PAP

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJak odpocząć, gdy szef nie dał nam urlopu? Jak wrócić do pracy po kilku dniach albo tygodniach wolnego? Ekspert odpowiada [ROZMOWA]
Następny artykułReformy Javiera Milei pogorszyły sytuację Argentyńczyków