A A+ A++

W sierpniu 2023 roku Cinema City Poland przywitało nowego dyrektora ds. marketingu, Joannę Parczyńską. Jej doświadczenie i kreatywne podejście stanowią obiecujący prognostyk dla rozwoju tej przodującej sieci kinowej na polskim rynku.

Od „Gazety Wyborczej” do Cinema City Poland – kariera Joanny Parczyńskiej

Joanna Parczyńska rozpoczęła swoją zawodową karierę w Agorze, gdzie pracowała w dziale sprzedaży „Gazety Wyborczej” w latach 1995-2010. Następnie, w 2011 roku, objęła stanowisko szefowej pionu prasy bezpłatne, gdzie zajmowała się wprowadzaniem na rynek ogólnopolski bezpłatnego dziennika „Metro”. W 2016 roku powróciła do Agory, aby kierować działem wideo „GW„, który później przekształcono w dział wideo, multimediów i festiwali.

Po pewnym czasie przeniosła się do Polska Press Grupa, gdzie aktywnie pracowała nad projektem rebrandingu gazety „Nasze Miasto” oraz nad integracją serwisów Naszemiasto.pl. W latach 2020-2021 pełniła funkcję kierownika oddziału w Lublinie, ale opuściła to stanowisko po przejęciu wydawcy przez państwowy koncern Orlen.

Znając znaczenie innowacji, Joanna Parczyńska zaangażowała się w rozwijanie własnego wydawnictwa, StoryQueen. Wreszcie, w sierpniu 2023 roku, została mianowana na stanowisko dyrektora ds. marketingu w Cinema City Poland. W tej roli będzie odpowiedzialna za strategiczne działania marketingowe sieci kin, a także za promocję usługi Unlimited. Jej różnorodne doświadczenie i kreatywne podejście do marketingu stanowią cenne atuty, które mogą pomóc w dalszym wzmacnianiu pozycji Cinema City na rynku kinowym w Polsce.

O CInema City:

Cinema City International jest największym operatorem kinowym w Europie Środkowo-Wschodniej, Izraelu, Wielkiej Brytanii i Irlandii. Po połączeniu się z Cineworld w 2014 roku stał się drugim co do wielkości operatorem kinowym w Europie. Sieć prowadzi 232 multipleksy z łącznie 2217 ekranami. W Europie Środkowo-Wschodniej działa pod marką Cinema City, w Izraelu pod marką Yes Planet i Rav-Chen, a w Wielkiej Brytanii i Irlandii pod marką Picturehouse Cinemas i Cineworld Cinemas. Główna działalność spółki to sprzedaż biletów, przekąsek i napojów w kinach, a także prowadzenie działalności reklamowej na ekranach kinowych poprzez New Age Media. Ponadto, Cinema City pełni rolę dystrybutora filmów w krajach swojej działalności przez lokalne spółki zależne Forum Film. Spółka prowadzi również działalność deweloperską i posiada aktywa w Bułgarii, Izraelu i Polsce, w tym nieruchomości i działki przeznaczone pod budowę parku rozrywki.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWyjątkowy sezon polskich pucharowiczów
Następny artykułWróciła szkoła rodzenia