A A+ A++

Złe rozmieszczenie przeciwwag od dźwigu było przyczyną za dużego nacisku grupy potrójnych osi naczepy na drogę. Nieprawidłowości było jednak więcej

W czwartek (1 kwietnia) na ekspresowej “piątce” koło Gniezna funkcjonariusze ITD zatrzymali do kontroli zespół pojazdów, którym przewożono dźwig kołowy z trzema balastami z Plewisk do Gniezna. Dopuszczalny nacisk grupy potrójnych osi nienapędowych naczepy był przekroczony o 1 tonę. Wynosił 25 t zamiast 24 t. Oprócz tego w naczepie była poważnie uszkodzona jedna z opon. Widać było wystające z niej druty.

Ciężarówkę doprowadzono do normatywności na miejscu kontroli drogowej przez równomierne rozłożenie przeciwwag. Dźwig przeniósł je ze środkowej części naczepy na przód, dociążając ciągnik siodłowy z osią napędową i zarazem odciążając grupę potrójnych osi nienapędowych naczepy.

Za brak zezwolenia kategorii piątej i wykonywanie przewozu nienormatywnym zespołem pojazd … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚmierć 15-latek w pożarze escape roomu. Finał śledztwa
Następny artykułAutyzm. Wiesz jak ważna się pomoc i jak postępować…?