A A+ A++

 5 kwietnia, klienci Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ mogli po raz pierwszy skorzystać z tzw. „Cichej godziny” podczas załatwiania spraw w sali obsługi klienta przy ul. Głowackiego 14 w Olsztynie.

„Cicha godzina” to czas ograniczania bodźców wzrokowych i słuchowych, których nadmierne natężenie jest szczególnie uciążliwe dla osób w spektrum autyzmu. W każdy wtorek w godzinach od 14:00 do 15:00 w sali obsługi klienta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ panować będą specjalne warunki. Światła zostaną wygaszone lub przyciemnione, a telefony i komunikaty głosowe wyciszone. Rozmowy będą prowadzone – zarówno przez pracowników, jak i klientów – w sposób cichy i niezakłócający spokoju na sali.

„Cicha godzina” dedykowana jest nie tylko klientom, którzy potrzebują spokoju i wyciszenia w trakcie załatwiania swoich spraw, ale także dzieciom ze specjalnymi potrzebami, które towarzyszą swoim rodzicom podczas wizyty w W-M OW NFZ. W sali obsługi klientów zapewnimy małym gościom ograniczenie bodźców wzrokowych i słuchowych oraz ciekawie spędzony czas w kąciku malucha, który został specjalnie doposażony m.in. w zabawki sensoryczne.

Zarezerwuj dłuższą „cichą” wizytę

Osoby ze szczególnymi potrzebami oraz ich opiekunowie mogą także skorzystać z wydłużonego, 30-minutowego czasu obsługi w odizolowanym, wyciszonym pomieszczeniu. Taką wizytę można zarezerwować na stronie internetowej www.nfz-olsztyn.pl (klikając w przycisk „Umów wizytę przez internet”) lub telefonicznie za pośrednictwem Telefonicznej Informacji Pacjenta 800-190-590.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHiszpańskie media: Robert Lewandowski bliżej Barcelony niż Bayernu
Następny artykułI Kongres Bibliotekarzy Województwa Łódzkiego