A A+ A++

Bez cienia wątpliwości, na mecie rajdowego sezonu 2023 Chorbiński i Chrzanowski na stałe zapisali się w pamięci sympatyków jazdy na opis. Znakomite tempo, widowiskowy styl oraz pewność za kierownicą sprawiły, iż brązowi medaliści RSMP w klasie 4R2 znaleźli się niejako w panteonie młodych talentów, okraszanych mianem… “przyszłości polskich rajdów”. Dziś panowie stają przed nowym, ekscytującym wyzwaniem. Drużyna samochody.pl przesiądzie się do Peugeota 208 Rally4 – jednej z najlepszych, przednionapędowych rajdówek na rynku. Plan na sezon 2024 jest prosty – potwierdzić wyrobioną opinię poprzez… złoty medal RSMP!

– Dziś mogę powiedzieć, iż jestem bardzo szczęśliwy! – przekazał Chorbiński. – Przesiadamy się do rajdówki z krwi i kości – do maszyny, którą zaprojektowano i zbudowano wyłącznie z myślą o wygrywaniu… Długo czekałem na ten krok. Na szczęście upór, ciężka praca i wiara we własne możliwości zaprocentowały.

– Spełniamy kolejne marzenie, wsiadamy do jednej z najlepszych „osiek”! Czuję, że jesteśmy gotowi na tegoroczne, nowe wyzwania. Mocno przepracowaliśmy zimę, mamy sporo doświadczenia z zeszłego roku, rozwinęliśmy się i dojrzeliśmy sportowo. 208 Rally4 to dopełnienie, ostatni element, którego tak potrzebowaliśmy. Nie mogę doczekać się pierwszego rajdu, mamy wielki apetyt na walkę, chcemy aby ten rok należał do nas!

208 Rally4 – skalpel do połykania odcinków specjalnych

Peugeot 208 Rally4 to flagowa konstrukcja stajni Peugeot Sport. Maszyna zaprojektowana wyłącznie myślą o walce o najmniejsze cząstki sekundy zadebiutowała na początku 2020 roku i praktycznie z miejsca stała się jedną z najbardziej popularnych “osiek”. Rajdówkę wyposażono oczywiście w regulaminowe systemy bezpieczeństwa, dodano wydajniejsze hamulce, sekwencyjną skrzynię biegów Sadev oraz pakiety aerodynamiczne. Niepozorna, uturbiona jednostka 1.2 PureTech generuje imponujące 208 koni mechanicznych oraz 290 niutonometrów. Peugeot prędko stało się gwarantem mistrzowskich tytułów, święcąc też triumfy na polskich odcinkach specjalnych. Wybór 208 Rally4 nie może dziwić – dla wielu jest to najlepsza konstrukcja grupy Rally4 na rynku, wzór przednionapędowego „skalpela”.

Chorbiński w drodze po sportowe marzenia

W sezonie 2023 Chorbiński i Chrzanowski wystartowali w dziesięciu oficjalnych imprezach, skupiając się na rywalizacji w ramach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski oraz Mistrzostw Dolnego Śląska. I choć panowie nie mogli pozwolić sobie na udział w każdej z rund, to do końca mierzyli się w walce o upragnione tytuły mistrzowskie. Ostatecznie duet “jadowitego” Opla Adama R2 zakończył zmagania bogatszy o dwa medale – brąz RSMP w kategorii 4R2 (dwa zwycięstwa) i srebro PRO2 w Tarmac Masters (trzy triumfy). Wisienką na torcie był start w Rajdzie Barbórka. Chorbiński i Chrzanowski pokazali się ze świetnej strony – najpierw zdominowali klasę R3, a następnie wygrali Kryterium Asów na Karowej. Lubusko-dolnośląska załoga okazała się najlepszą “ośką” na chłodnej, stołecznej kostce.

Pierwszym przystankiem na drodze do sportowych marzeń był Tarmac Masters 8. Tech-Mol Rally – inauguracyjna runda Mistrzostw Dolnego Śląska. Michał i Adam zaliczyli perfekcyjny debiut za sterami 208 Rally4. Wygrali swoją klasę z przewagą blisko pół minuty, finiszując na wysokiej, siódmej pozycji w “generalce” całej imprezy. To znakomity prognostyk przed Rajdem Świdnickim, gdzie podopieczni samochody.pl powalczą o pierwsze punkty w RSMP!

informacja prasowa

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFirmy transportowe coraz częściej trafiają do restrukturyzacji
Następny artykułŚwiątek bez wyróżnienia. Nie dogoni Lewandowskiego