BYD – chiński potentat, który robi zamieszanie na globalnym rynku motoryzacyjnym, poinformował o cenach swoich produktów w Polsce. Wprowadza do sprzedaży 3 modele – nie tylko elektryczne.
BYD – chiński producent typowany na największego konkurenta Tesli w kwestii rynkowego sukcesu w sprzedaży aut elektrycznych, w końcu oficjalnie wkroczył do Polski. Będzie sprzedawał u nas trzy modele elektryczne i hybrydowego SUV-a. Za dystrybucję będą odpowiadać grupy dealerskie Krotoski, Plichta i Cichy-Zasada. Na początku auta będą dostępne w czterech punktach – w Bydgoszczy, Gdyni, Poznaniu i Warszawie.
Miejskiego hatchbacka, który ma konkurować z MG 4, czy VW ID.3, wyceniono na 141 tys. zł (za wersję podstawową – Comfort). To cena za auto z akumulatorem o pojemności 60,4 kWh i napędem elektrycznym o mocy 204 KM. Warto dodać, że BYD wykorzystuje w tym modelu bezkobaltowe baterie litowo-żelazowo-fosforanowe (LFP) uważane za trwalsze i bezpieczniejsze od standardowych – litowo-jonowych. Według metodologii WLTP, Dolphin przejedzie na jednym ładowaniu do 427 km.
Bogatszą wersję wyposażenia – Design, z tym samym napędem, ale lepszym wyposażeniem, wyceniono na 150 tys. zł.
Ze względu na kształt nadwozia, gabaryty i wyposażenie, model Seal często porównywany jest do Tesli Model 3. Auto w Polsce będzie jednak kosztowało odrobinę więcej – bazową odmianę z napędem na tylną oś wyceniono na 207 tys. zł. Za to większy niż w najtańszym Modelu 3 jest też zasięg Seala – bateria 82,5 kWh ma pozwalać na pokonanie do 570 km według WLTP.
Wersja Excellence AWD ma napęd na 4 koła i przejeżdża na jednym ładowaniu 520 km. Jest lepiej wyposażona i kosztuje 234 tys. zł.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS