Dzisiaj, 9 lutego (11:20)
Chiara Ferragni zadebiutowała jako prowadząca Festiwalu w San Remo, który rozpoczął się 7 lutego. Infuencerka pojawiła się w czterech kreacjach, z których jedna z pewnością przejdzie do historii. Była to tzw. „naga sukienka” inspirowana słynnym obrazem.
Chiara Ferragni zasłynęła przed laty jako najpopularniejsza blogerka modowa. Dziś działa głównie w mediach społecznościowych, gdzie może pochwalić się imponującymi zasięgami. Na Instagramie obserwuje ją obecnie 28,6 mln internautów.
Chiara Ferragni w ciągu ostatnich lat figurowała na liście 500 najbardziej wpływowych ludzi mody, zaś w roku 2017 roku Forbes umieścił ją na pierwszym miejscem w rankingu najlepiej działających influencerów branży modowej.
Współpracuje z najsłynniejszymi domami mody i często zapraszana jest na pokazy. Prywatnie Ferragni od 2018 roku jest żoną włoskiego muzyka – Federico Leonardo Lucia oraz mamą dwójki dzieci.
7 lutego br. rozpoczął się Festiwal Piosenki Włoskiej w San Remo. Podczas tego wydarzenia Chiara Ferragni zadebiutowała jako jedna z prowadzących i zaskoczyła wszystkich nie tylko doskonałą charyzmą ale również oryginalnymi kreacjami. Tego wieczoru miała na sobie cztery sukienki, które zaprojektowała specjalnie dla niej dyrektorka kreatywna domu mody Dior – Maria Grazia Chiuri. Wspólnie stworzyły dzieła, które miały nie tylko wyjątkowo się prezentować ale też nieść pewne przesłania.
Czytaj również: Skandal w San Remo. Blanco błaga o przebaczenie
Owocem współpracy Ferragni i Chiuri były cztery spektakularne kreacje – każda z nich miała swoja nazwę. The Sameless Dress, The Manifesto Dress, The Cage Dress oraz The Hate Dress. Największą furorę na festiwalu zrobiła ta pierwsza – “bezwstydna sukienka”. Miała d … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS