A A+ A++

Kolejne ofiary oszustów. Tym razem dwoje mieszkańców  Lubina zostało okradzionych z pieniędzy przy okazji transakcji kupna- sprzedaży poprzez internet. Mężczyzna wystawił na znanym portalu rowerek dziecięcy, a kobieta – bity. Otrzymali link, w który weszli, a po chwili zadzwonił do nich fałszywy pracownik banku. Potem podali kody BLIK. Lubinianie stracił 7700 zł, a kobieta ponad 3 tys. zł.  Co zrobić, by nie paść ofiarą oszustów? Podpowiada Sylwia Serafin z lubińskiej policji

Ważne jest i to, by ostrożnie podchodzić do podsyłanych nam linków do płatności. Nawet jeśli łudząco przypominają oryginalną stronę czy banku czy firmy kurierskiej – warto zweryfikować, czy strona jest autentyczna, czy nie ma tam przestawionych liter w nazwie, dodanych kropek czy cyfr.

Reklama

Reklama

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułЗенітники ЗСУ збили російський Су-25 на Краматорському напрямку
Następny artykułGrażyna Piotrowska-Oliwa. „Dobrze wiedzieć, z kim siadasz do stołu. Czy masz do czynienia z miękiszonem, krokodylem, czy twardym drapieżcą”