A A+ A++

36-letnia mieszkanka gminy Chłopice prawdopodobnie na dłuższy czas zniechęci się do sprzedaży internetowej. Chcąc sprzedać sukienkę straciła blisko 30 tys. zł.

Kobieta została oszukana podczas sprzedaży za pośrednictwem jednej ze stron internetowych. Po – zdawać by się mogło – udanej transakcji, za pośrednictwem prywatnej wiadomości otrzymała informację, że użytkownik dokonał zakupu przedmiotu i prosi o potwierdzenie zamówienia w wiadomości otrzymanej na prywatny adres mailowy.

36-latka otworzyła przesłany jej link, który przekierował ją na stronę banku – a przynajmniej tak jej się wtedy wydawało.

Jak przekazała jarosławska policja:

„w trakcie logowania kobieta zauważyła, że została jej zablokowana aplikacja płatnicza w telefonie. Aby ją odblokować kilka razy wpisała login i hasło do bankowości internetowej. Jak się później okazało wpisując te dane, zatwierdzała transakcje przelewów bankowych. Z uwagi na dłuższy okres oczekiwania na weryfikację, sprzedająca ponownie zalogowała się do swojej bankowości internetowej i wtedy zauważyła, że z jej konta zostało wypłacone w czterech przelewach blisko 30 tys. zł”.

Przypominamy! Zadbaj o swoje pieniądze i dane osobowe. Nie klikaj w przesłane linki do płatności, czytaj uważnie wiadomości autoryzacyjne. W przypadku podejrzeń o oszustwie zalecamy szybki kontakt ze służbami oraz bankiem, w którym mamy konto.

em.

Autor: Życie Podkarpackie

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułObywatelskie zatrzymanie pijanego kierowcy w Urbanicach. Miał ponad 3 promile alkoholu w organizmie
Następny artykułZ drogerii zniknęły produkty za ponad 900 zł. Rozpoznajecie specyficznie ubranego mężczyznę?