A A+ A++

Każdy obiekt noclegowy ma swój wewnętrzny regulamin, do którego przestrzegania jest zobowiązana obsługa. Czasami zdarza się jednak, że klienci hotelu mają problem ze zrozumieniem zasadności przestrzegania tych wymogów. Tak było właśnie w tym przypadku.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Grzegorz Marczak zamieścił w serwisie X wpis, w którym opisał procedurę “odblokowania” okna w hotelowym apartamencie. Dziennikarz zatrzymał się w położonym nad brzegiem Morza Bałtyckiego Sheratonie w Sopocie.

Chcesz otworzyć okno? Podpisz oświadczenie

Jak relacjonuje, przy oknie znajdowała się kartka informująca, że aby otworzyć okno, należy podpisać oświadczenie. Treść dokumentu miała mówić, że osoba podpisująca oświadczenie jest świadoma, że hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wyrzucone przez okno. Rozbawiony dziennikarz dodał, że był w około 100 hotelach na całym świecie i nigdy czegoś takiego nie widział.

“Spytałem, czy ktoś kiedyś wyrzucił pieniądze lub telefon przez okno i przyszedł do nich z roszczeniami? Nie odpowiedzieli wprost, ale taka jest nowa “dyrektywa dyrekcji” – kończy wpis Grzegorz Marczak

Wysłaliśmy e-mail do hotelu Sheraton w Sopocie z prośbą o komentarz do tej sytuacji. Zapytaliśmy również, dlaczego dyrekcja wymaga od gości hotelu wypełniania dokumentów, by móc otworzyć okno. Odpowiedzi zamieścimy, gdy tylko je dostaniemy.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPierwsza sesja Rady Powiatu Mińskiego VII kadencji już 7 maja
Następny artykułDokąd zmierza Lepszy Rybnik? Na koniec kampanii lider zaserwował niezły chaos