A A+ A++

Prowadzony przez studentów ruch Never Again utworzony w Parkland na Florydzie. Akcja ruszyła po tym jak w lutym doszło do masowych strzelanin. Jednak wydawanie broni nieodpowiednim osobom trwa nadal. Należy przypomnieć, że taki problem trzeba rozwiązać.

Skoncentrowano się się na kampaniach informacyjnych w amerykańskich szkołach.

#ChangetheForecast

Zmień prognozę

Amerykanie codziennie sprawdzają pogodę, czasem więcej. I wiemy, jak to jest naprawdę- planujemy nasze życie wokół prognoz meteorologicznych. Co jeśli moglibyśmy zrobić to samo z innym problemem?

Jak to działa?

Zestawimy tę kampanię informacyjną z codzienną prognozą pogody. Możemy korzystać z billboardów, banerów reklamowych, aplikacji pogodowych, wiadomości – każdy, niestety, nazbyt często.
Proste banery zapewniają widzom coś na kształt dwóch prognoz.

Banery to tylko element akcji. Dodatkowo wykorzystywany jest Twitter, Facebook, Instagram, e-mail a czasem SMS.

Najbardziej oczywisty sposób na przygotowanie się do dnia. Będziemy mieli newsy o szkole, personelu i grupę uczniów, którzy mogą pomóc w razie ataku. Nasz sprzęt posłuży jako kolejna platforma komunikacyjna dla zmniejszenia ryzyka przemocy.

W akcję włączą się multimedia, takie jak: Dark Sky Weather Underground lub AccuWeather.

To ważny temat. Kampania #ChangetheForecast musi sprawić, że będziemy używać mediów do sprawdzania bezpieczeństwa. Ma to być popularne podobnie jak prognoza pogody.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŁelDan – maj.
Następny artykułCase study książki “Zaufanie, czyli waluta przyszłości”, czyli jak wydać książkę z wydawcą i na tym zarobić – #caseZCWP część 1