A A+ A++

Strauss Zelnick, CEO Take-Two, podczas konferencji TD Cowen, podzielił się swoimi przemyśleniami na temat roli sztucznej inteligencji (AI) w branży gier. 

Zelnick stwierdził, że pomysł, iż AI spowoduje zwolnienia, jest całkowicie błędny. Według niego, AI nie jest narzędziem do obniżania kosztów, ale raczej pozwala na zwiększenie efektywności pracy, co przekłada się na wyższe standardy produkcji. 

Dalsza część tekstu pod wideo

„Wierzcie lub nie, ale jestem na czacie WhatsApp z grupą dyrektorów generalnych z Doliny Krzemowej i powszechnie uważa się, że sztuczna inteligencja sprawi, że wszyscy stracimy pracę. To najgłupsza rzecz, jaką kiedykolwiek słyszałem. Historia narzędzi podnoszącym produktywność polega na tym, że zwiększają one zatrudnienie”.

Oszczędności wynikające z zastosowania AI będą inwestowane w rozwój gier, co ma na celu zaspokojenie rosnących oczekiwań graczy. Zelnick podkreślił, że AI nie spowoduje masowych zwolnień, lecz zmieni charakter niektórych zawodów, umożliwiając branży skupienie się na bardziej zaawansowanych zadaniach. 

CEO wyraził przekonanie, że narzędzia zwiększające produktywność w rzeczywistości zwiększają zatrudnienie, zamiast je redukować.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPijany kierowca, pijany pasażer i metamfetamina jak żwirek dla kota
Następny artykułWójt będzie zarabiać więcej