2023-01-16 12:54
publikacja
2023-01-16 12:54
CDRL zwiększyło w IV kwartale 2022 r. przychody o 11 proc. rdr do 78,8 mln zł – podała spółka w komunikacie prasowym. W całym 2022 roku sprzedaż w spółce wyniosła 297,4 mln zł, co oznacza wzrost o 8 proc. rdr.
“Przychody spółki CDRL S.A., zarówno w IV kwartale, jak i całym 2022 roku oceniamy jako satysfakcjonujące, szczególnie w obliczu trudnej sytuacji społeczno-gospodarczej. W każdym z kanałów odnotowaliśmy wzrosty, a szczególnie cieszy nas wysoki, 35 proc. z e-commerce w Polsce. Byliśmy bardzo dobrze przygotowani na najgorętszy okres sprzedażowy, co ma odzwierciedlenie w wynikach” – powiedział, cytowany w komunikacie, Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
Przychody w spółce CDRL ze sprzedaży e-commerce w Polsce wyniosły w IV kwartale 16,3 mln zł wobec 12 mln zł rok wcześniej. W całym 2022 roku ten kanał wygenerował 54,1 mln zł, co oznacza wzrost o 5 proc. rdr.
Sieć sklepów Buslik w 2022 roku osiągnęła 122,4 mln zł przychodów, czyli 9,8 proc mniej niż w 2021 roku. W samym IV kwartale białoruska sieć wygenerowała 32,9 mln zł przychodów.
“Spadek przychodów w spółce Buslik wynikał z nadal trwającego konfliktu zbrojnego na Ukrainie i niepewnych nastojów konsumenckich na Białorusi. Aktualnie nadal prowadzone są prace związane z optymalizacją powierzchni sklepów” – powiedział Przybyła.
W IV kwartale grupa CDRL otworzyła salon agencyjny w Sierpcu oraz sklep własny w Białymstoku, poszerzyła dostępność produktów swoich marek w Serbii i Mołdawii.
Grupa CDRL to dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik. (PAP Biznes)
pel/ osz/
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS