A A+ A++

Trzeba przyznać, że Cyberpunk 2077 nie wzbudził tak pozytywnych emocji jak seria Wiedźmin tegoż samego studia. Z jednej strony było to do przewidzenia z powodu sporego przedpremierowego hype’u, zaś z drugiej winę za taki stan rzeczy ponoszą sami twórcy, ponieważ dostarczyli graczom – co tu dużo pisać – produkt niedopracowany, który trzeba solidnie “łatać” jeszcze w cztery miesiące od premiery (i na tym nie koniec). Nic więc dziwnego, że we wczorajszym obwieszczeniu studia CD Projekt RED, dotyczącym strategii rozwoju, padły kolejne zapewnienia, mające zaskarbić nie tylko graczy, ale i inwestorów. W wielkim skrócie: CDPR chce stanąć na podium najbardziej uznanych producentów gier na świecie, nadal tworzyć świetne gry RGP oraz zapewnić tym produkcjom najwyższą rozpoznawalność w popkulturze.

CD Projekt RED chce stanąć na podium najbardziej uznanych producentów gier na świecie, nadal tworzyć świetne gry RGP oraz zapewnić tym produkcjom najwyższą rozpoznawalność w popkulturze. 

_TITLE_

Cyberpunk 2077 – Wnikliwa recenzja. Zaglądamy Samurajowi pod kimono, a tam… Sinusoida wzlotów i upadków. Których więcej?

Owe cele mają być spełnione poprzez wprowadzenie trzech głównych filarów, bazujących na rozwoju, rozbudowie i transformacji. Oznacza to, że studio będzie wzbogacało swoje dotychczasowe tytuły o zawartość rozgrywki online, wspierało rozwój franczyz firm trzecich (seriale, merchandising) celem pogłębiania świadomości poza branżą gier oraz tworzyło dodatkowe pola eksploatacji swoich IP (np. poprzez kolejne gry mobilne). Wszystko to, przy równoległym tworzeniu gier AAA, dzięki zwiększeniu możliwości produkcyjnych. To ostatnie zadanie ma być wykonalne dzięki nabyciu kanadyjskiego studia deweloperskiego Digital Scapes (Vancouver). Współpraca ze studiem trwa już trzy lata, jednak oficjalne przejęcie i zmiana nazwy studia (na CD PROJEKT RED Vancouver) ma mieć miejsce dopiero teraz.

_TITLE_

_TITLE_

Cyberpunk 2077 – poznaliśmy ogromną listę zmian w patchu 1.2. Nadchodzi Ray Tracing dla kart AMD Radeon RX 6000

We wczorajszym materiale (wideo na końcu newsa) wspomniano też o Wiedźminie 3: Dziki Gon na nową generację konsol. Wersja na PlayStation 5 oraz Xbox Series X ma pojawić się jeszcze w tym roku, podobnie jak Cyberpunk 2077. W przypadku CP77 priorytetem jest jednak rozwiązanie wszystkich bieżących problemów, co może potrwać jeszcze kilka miesięcy. Z prezentacji dowiedzieliśmy się także, że w długofalowych rozważaniach jest produkcja filmowa w świecie Cyberpunka, choć osobiście zbytnio bym się na to nie nastawiał (to tylko plany). Adam Kiciński podczas prezentacji stwierdził też, że multiplayer do Cyberpunka 2077 nie powstanie w formie, jaką do tej pory sugerowało studio.

_TITLE_

_TITLE_

Cyberpunk 2077 – wyciekły informacje o nadchodzących DLC. W planach są trzy płatne dodatki i dziesięć darmowych

“Wcześniej sugerowaliśmy, że naszym kolejnym tytułem AAA będzie wieloosobowy Cyberpunk, ale teraz postanowiliśmy to ponownie rozważyć. Biorąc pod uwagę nasze nowe, bardziej systematyczne i zwinne podejście, zamiast skupiać się na jednej dużej grze online, skupiamy się na wprowadzeniu trybu online do wszystkich naszych IP pewnego dnia”. Można więc przyjąć, że nie mamy do czynienia z totalnym skasowaniem projektu, bowiem powyższe słowa nie są do końca jednoznaczne, na szczegóły musimy jednak jeszcze poczekać. Niestety opublikowana przez REDów strategia nie spotkała się z przychylnością inwestorów. Dziś rano akcje studia zaczęły tanieć o 11%, co przełożyło się na cenę najniższą od niemal dwóch lat. 

Źródło: CDPR

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBeata Kozidrak i Sarius gośćmi najnowszego singla Deemza
Następny artykułRusza spis powszechny [ Społeczeństwo ]