A A+ A++

2021-05-17 11:20

publikacja
2021-05-17 11:20

fot. Alexa_Space / Shutterstock

Grupa CCC jest zadowolona ze sprzedaży po otwarciu galerii handlowych w Polsce zarówno w kanale stacjonarnym, jak i e-commerce – poinformował PAP Biznes prezes CCC Marcin Czyczerski.

“Na pełną ocenę będziemy chcieli jeszcze poczekać, bo mijają raptem dwa tygodnie, do końca kwartału jeszcze daleko. Ale na dzisiaj jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych. Po każdym lockdownie widać, że przesunięty popyt bardzo mocno odreagowuje, jakkolwiek to nie jedyny powód, dla którego klienci odwiedzają nasze sklepy” – powiedział PAP Biznes Czyczerski.

Dodał, że z przeprowadzonych badań wynika, że jest to zasługa kolekcji, jej szerokości, jakości i pozytywnego odbioru. Czyczerski wskazuje na istotnie wyższe marże rdr.

“Nasza sprzedaż jest też większa rdr pod względem ilościowym” – powiedział prezes CCC.

“Bardzo duży udział w niej ma obuwie dziecięce. W bieżącym roku wzmocniliśmy tę kolekcję. Imponujący wzrost notujemy również na markach Sprandi i Gino Rossi” – dodał.

Jak powiedział, otwarcie galerii nie przełożyło się znacząco na kanał e-commerce.

“Detal i e-commerce idą łeb w łeb, jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży w obu kanałach” – powiedział.

W Polsce galerie handlowe zostały ponownie otwarte 4 maja, po czwartym lockdownie dla branży rozpoczętym w drugiej połowie marca. Ograniczenia w handlu obowiązywały też na wielu innych rynkach, gdzie działa grupa CCC.

Obecnie otwarte są już sklepy na wszystkich rynkach grupy.

“Obecnie na wszystkich rynkach, na których prowadzimy działalność w sklepach stacjonarnych, a jest ich 22, nasze salony obsługują klientów. Jako ostatni otworzył się rynek czeski. Lockdown trwał tam bardzo długo, bo ponad cztery miesiące i widać duże odreagowanie popytu. Jesteśmy też zadowoleni ze sprzedaży na pozostałych, środkowo-europejskich rynkach w obu kanałach” – powiedział prezes CCC.

Grupa CCC jest obecna w 29 krajach – w 22 sprzedaż prowadzona jest w 1.005 sklepach stacjonarnych, a w 18 poprzez kanał online. Grupa posiada łącznie 82 platformy online w całej Europie: eobuwie. pl, ccc. eu, Modivo, DeeZee, Gino Rossi.

Anna Pełka (PAP Biznes)

pel/ pr/

Źródło:PAP Biznes
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDwa przedpremierowe pokazy spektaklu “Ożenek” już w najbliższy weekend. Bilety są jeszcze dostępne
Następny artykułUSA: Morska farma wiatrowa Vineyard Wind dostała zielone światło