Carsalon.pl, platforma zakupu samochodów w Internecie ruszyła po 5 miesiącach testów i planuje pozyskać do końca roku 800000 odwiedzających oraz 60000 zarejestrowanych użytkowników.
Tak ambitne plany mają zostać zrealizowane dzięki wsparciu inwestorów instytucjonalnych oraz prywatnych. Obecnie Zarząd prowadzi rozmowy z funduszami inwestycyjnymi i osobami prywatnymi. Celem jest pozyskanie do 10 mln zł na inwestycje w dalszy rozwój technologiczny. „W roku 2020 planowane jest wdrożenie wielu nowych funkcjonalności aplikacji zarówno dla klientów jak i dealerów” – podkreśla Michał Słomkowski, prezes Carsalon.
Zdaniem władz spółki, Carsalon.pl jest obecnie jedyną platformą, która łączy klientów zainteresowanych kupnem samochodu z bezpiecznego źródła z autoryzowanymi dealerami na terenie całej Polski. Firma podpisała umowy z 80 salonami dealerskimi w kraju takich marek jak m.in. BMW, Mercedes, Audi, Fiat czy Toyota. Do końca roku liczba ta ma wzrosnąć do 400.
Przewagą platformy jest szybki i prosty proces odpowiedzi na pytanie klientów i przedstawienie oferty. Po tym, jak klient konfiguruje swój wymarzony samochód, dokładna specyfikacja trafia do współpracujących z Carsalon.pl dealerów. Cały kontakt odbywa się za pośrednictwem platformy, a wysyłanie ofert jest maksymalnie zautomatyzowane.
Istotny jest czas odpowiedzi, tak aby oferty trafiały do klientów najpóźniej w godzinę od złożonego zapytania. „Po godzinie, dwóch od zapytania ofertowego klient zupełnie traci zainteresowanie danym produktem, dlatego stawiamy na szybkość i rzetelność pracy sprzedawców. W Internecie nie ma czasu na zwłokę” – mówi Michał Słomkowski, prezes Zarządu Carsalon.pl.
Platforma daje również korzyści dla dealerów: pozwala dealerowi na promocję swojej firmy, zwiększenie zasięgu i świadomości wśród konsumentów, a nie tylko rozpowszechnianie danej marki samochodów. „Dealerzy otrzymują niezależne rozwiązanie – platformę online, która dodatkowo promuje ich logotyp” – dodaje Michał Słomkowski.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS