A A+ A++

Kampania marketingowa Call of Duty: Black Ops 6 trwa w najlepsze. Kolejny etap promocji ruszył, a gracze natrafili na ujęcia w Warzone. 

Activision już od kilku miesięcy jest w rękach giganta z Redmond, lecz promocja Call of Duty: Black Ops 6 nie różni się znacząco od promowania wcześniejszych odsłon. Po kilku zajawkach i wyciekach, nadszedł czas na oficjalny materiał w Call of Duty: Warzone. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Społeczność bezpłatnego Call of Duty jest zachęcana do nadciągającej produkcji. Jak wiadomo pod koniec tygodnia odbędzie się oficjalna prezentacja Black Ops 6 na wydarzeniu Microsoftu, więc nadszedł już czas, by konkretny teaser zawitał także do Call of Duty: Warzone.

Z ostatniej chwili: Nowy teaser Black Ops 6 pokazany w Warzone 

Frank Woods na wózku inwalidzkim

To jednak nie koniec, ponieważ w Call of Duty: Warzone pojawiły się już nowe plakaty, które odwołują się do prawdopodobnego głównego antagonisty nadchodzącej części. 

Nowe plakaty w Warzone sugerują, że Adler jest „wrogiem publicznym”

#BlackOps6

Gdyby tego było mało, Activision zdecydowało się na kolejną efektowną prezentację loga nowego Call of Duty. Wcześniej wybierano między innymi rzeźby w lodzie, natomiast tym razem artyści wybrali pracę ze szkłem. 

Odtworzono grafikę z okładki Black Ops 6 – rozbitą na szkle

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOgłoszenie Sądu Okręgowego w Warszawie w sprawie o sygn. akt XXV C 2239/20
Następny artykułŚwiątek tego nie lubi, cały świat o tym pisze. Nieznany pseudonim Polki