O tym, że BWT zwiąże się z Alpine spekulowano od dłuższego czasu. Wszystko przez odejście Otmara Szafnauera i austriackiej firmy z Astona Martina. Obie strony współpracowały ze sobą z powodzeniem od 2017 roku, ale ich drogi rozeszły się przed rozpoczęciem tegorocznych zmagań.
Amerykanin od razu został łączony z przejściem do Enstone – podobnie jak BWT. Jak na razie, sprawdziły się te drugie sugestie. Obie strony podpisały długoterminowe partnerstwo, w ramach którego znany producent został sponsorem tytularnym Alpine od sezonu 2022.
Jedną z charakterystycznych cech sponsoringu austriackiego przedsiębiorstwa było różowe malowanie bolidów. Francuzi potwierdzili już, że takie wstawki znajdą się również na ich konstrukcji. Jak będą one wyglądać? O tym kibice przekonają się już 21 lutego, kiedy zostanie odsłonięty model A522.
Zarówno Alpine, jak i BWT zależy na tym, aby “rozpowszechniać przesłanie o zrównoważonym rozwoju na świecie” i “zmniejszać ślad węglowy w poszczególnych dziedzinach.” Pierwszym do tego krokiem ma być maksymalne wyeliminowanie jednorazowego zużycia plastiku:
“Jesteśmy podekscytowani, że możemy ogłosić partnerstwo tytularne BWT z zespołem Alpine F1 przez kolejne lata. Programy zrównoważonego rozwoju firmy obu stron są w pełni zgodne, na czele z eliminacją tworzyw sztucznych jednorazowego użytku”, mówił Cedric Journel, wiceprezes Alpine ds. sprzedaży i marketingu.
“Jesteśmy zadowoleni, że połączając wspólne siły, możemy przekonać wiele osób na całym świecie – w tym naszych pracowników, partnerów, klientów i kibiców – do ograniczenia odpadów z tworzyw sztucznych.”
Introducing BWT Alpine F1 Team.
We’re proud to combine forces with BWT to drive sustainability around the world using the shared global platforms of Formula 1 and the automotive industry.
Click below to read more 🔗
#BWT #BestWaterTechnology #ChangeTheWorldSipBySip— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) February 11, 2022
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS