A A+ A++

Gdy wpiszemy w wyszukiwarce w aplikacji hashtag #butterboard, naszym oczom ukaże się ogrom filmów o łącznej oglądalności przekraczającej 236,9 mln. Czym jednak właściwie jest “Butter Board” i dlaczego stał się tak popularny? No i – co najważniejsze – czy ten nowy trend jest bezpieczny? Jak się okazuje, niekoniecznie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSłuchawki bezprzewodowe Audictus Champion Pro [Recenzja]
Następny artykułEuropo, zatrzymaj wojnę! Demonstracja ukraińskich kobiet w centrum Lublina [ZDJĘCIA]