A A+ A++

Michał Kidała objął funkcję Country Director Poland w Business Factory. Zastąpił na tym stanowisku Agnieszkę Chabrzyk, która podjęła inne wyzwania zawodowe.

Michał odpowiedzialny będzie za kształtowanie wizji, wyznaczanie celów biznesowych oraz strategię Business Factory w nadchodzących latach.

– Ostatnie miesiące są dla Business Factory czasem wytężonej pracy, podczas, której dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb zmieniającego się rynku i coraz większej roli sprzedaży online w życiu ludzi – mówi Michał Kidała, Country Director Poland w Business Factory – Kontynuujemy rozpoczęte działania i realizujemy przyjętą jakiś czas temu wizję rozwoju spółki, skupiając się m.in. na wzmacnianiu naszej pozycji jednej z najlepszych w Polsce firm zajmujących się skalowaniem sprzedaży poprzez Facebook / Instagram kierowaną przede wszystkim dla segmentu ecommerce, rozbudową kompetencji w zakresie działań efektywnościowych na TikToku a także poszerzeniem dotychczasowych kompetencji w obszarach SEM, SEO, kampanie programmatic czy influencerzy.

Michał Kidała z branżą mediową i digitalową związany jest od ponad 14 lat. Doświadczenie z zakresu marketingu i sprzedaży zdobywał pracując zarówno po stronie agencji, zarządzając kluczowymi klientami, jak i jako dyrektor marketingu po stronie klienta, odpowiadając za wyniki na kilku rynkach europejskich.

Współpracował z wieloma renomowanymi firmami m.in. ISOBAR, Carat Polska, Havas Media Group czy TMS Brokers. Obecnie zarządza polskim oddziałem agencji online – Business Factory, jedynej w Polsce agencji udostępniającej Klientom narzędzie ROI Hunter, dedykowane do skalowania sprzedaży w biznesach e-commerce na Facebooku i Instagramie, a także będącej Facebook Marketing Partnerem, Google Premier Partnerem oraz partnerem reklamowym platformy TikTok.

Informacje o Business Factory:

Business Factory, to międzynarodowa agencja digital, prowadząca działania reklamowe dla Klientów na 89 rynkach na świecie. Agencja od wielu lat jest Facebook Marketing Partnerem, Google Premier Partnerem oraz od 2020 roku Tik Tok Agency Partnerem. Dzięki technologii ROI Hunter jest też jedną z nielicznych, które potrafią skutecznie budować sprzedaż i skalować biznesy ecommerce na Facebooku/Instagramie.

Obecna od 5 lat w Polsce Business Factory bardzo blisko współpracuje z Facebookiem w CEE i największymi klientami w PL oraz w regionie. Agencja współpracowała m.in. z takimi brandami, jak: Allegro, RTVEuroAGD, Oshee, Tchibo, CitiBank, Credit Agricole, Dr Oetker, Kruszwica, Lilou, T-Mobile, STS, Victoria Dom, Wojas. Agencją zarządza Michał Kidała, Country Director Poland w Business Factory.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułProjekt wsparcia dla osób z zespołem Aspergera
Następny artykułŁódzkie. Ukradł kilkaset tysięcy złotych. Złapał go policjant po służbie