A A+ A++

Na ile cenne jest dobre poznanie, przetestowanie i zrozumienie produktu? To jeden z najistotniejszych elementów budujący zaufanie i – tak ważną dziś -autentyczność marki. Na takich założeniach opiera się współpraca Bluerank i Mitsubishi.

To była dobra zabawa. Ale nie tylko – za pomysłem stało coś więcej! 12-osobowy zespół projektowy agencji marketingu internetowego Bluerank, który na co dzień pracuje dla marki Mitsubishi, wyjechał na dwa dni za miasto. Nad zalewem Jeziorsko przetestował modele aut użyczone przez Partnera: ASX oraz Eclipse Cross.

Bawiliśmy się. Sprawdzaliśmy, czy można pracować na laptopie w trakcie jazdy off-road, szukaliśmy odpowiedzi na odwieczne pytanie, czy auto czerwone jest szybsze od czarnego… –Jarosław Miszczak, Head of Client Service w Bluerank

Dla wszystkich było jednak oczywiste, że oprócz dobrej zabawy, celem jest poznanie produktu i dzięki temu większa autentyczność i zrozumienie w codziennej pracy dla partnera.

To zacieśnianie relacji i tworzenie modelu współpracy opartej na zaufaniu i otwartości. –Jarosław Miszczak, Head of Client Service w Bluerank

O tym, jak istotne jest budowanie emocji, wszyscy wiemy. Customer Experience, czyli budowanie doświadczeń klientów, jest dziś najważniejszym wyróżnikiem marek. Świadome firmy idą dalej – i budują doświadczenia nie tylko klientów, ale i biznesowych partnerów.

Skupiamy wokół Mitsubishi pasjonatów, ludzi, którzy znają filozofię marki. Podobnie jest z partnerami. Nie chcemy po prostu zlecać zadań agencji marketingowej. Chcemy mieć do siebie zaufanie, wiedzieć, że współpracujące z nami osoby znają nasze produkty, rozumieją filozofię. –Łukasz Wójcik, Dyrektor Marketingu w Mitsubishi Motors Polska

Bluerank z marką Mitsubishi współpracuje od wielu lat. Prowadzi kampanie Google Ads, nie tylko dla centrali, ale również unikatowy w Polsce program dla dealerów. Wspiera motoryzacyjną markę w działaniach analitycznych, programmatic RTB, łączy online i offline.

Super, że mogliśmy po prostu pobawić się produktem, z którym spędzamy czasem przy monitorze po kilka godzin dziennie, czuwając nad kampaniami. –Bartłomiej Majas, Paid Search Specialist w Bluerank

Prędkość, zapach nowości, tapicerka, miękkie siedzenia. Dziś marketing doświadczeń jest w cenie. A dla nas takie emocje i przeżycia to budowanie więzi z partnerem. –Marta Kocięba, Account Manager w Bluerank

Z raportu Cohn&Wolfe (2019 r.) wynika, że aż 91 proc. konsumentów docenia markę za jej autentyczność. Coraz więcej z nas – szczególnie młodsze pokolenia – nie chce być jedynie biernymi odbiorcami produktu. Wręcz przeciwnie. Chcemy testować, oceniać, dzielić się rekomendacjami, razem z firmą współtworzyć asortyment, który w procesie produkcji będzie uwzględniał odpowiedzialność społeczną.

Markom, które rozumieją tę otwartość, klienci oraz biznesowi partnerzy odpłacą się szacunkiem i zaangażowaniem. –Agnieszka Węglewska, Account Manager w Bluerank

Z kolei dobra współpraca i zaufanie może oznaczać odważniejsze decyzje.

Mitsubishi było na przykład pierwszą marką, dla której wprowadziliśmy personalizację w kampaniach displayowych. –Jacek Tkaczuk, head of R&D w Bluerank

Mitsubishi kojarzy nam się z innowacjami, emocjami, ludźmi pełnymi pasji do tego co robią. I właśnie to chcieliśmy w naszym filmie pokazać. –Kamil Kisiel, Paid Search Executive w Bluerank

Efekty testowania aut przez Bluerank prezentuje materiał video, który zamieszczamy pod artykułem.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowy Apple TV. Szykują się liczne zmiany: odświeżony pilot, nowe aplikacje i funkcjonalność
Następny artykułŚwierzyński rozpacza po Kurskim: To ogromna strata dla muzyki disco polo