A A+ A++

Mam świadomość, że budowa trasy średnicowej będzie zależeć już od decyzji kolejnej kadencji samorządu – mówi prezydent Opola. Podkreśla jednak, że inwestycja ma silną legitymację społeczną.

Po ponad dekadzie czekania, miasto otrzymało wreszcie zgodę na budowę trasy średnicowej. Droga ma się rozpoczynać za Dworcem Głównym PKP i biec wzdłuż torów, przecinając Pasiekę i Park Nadodrzański. Nowy most nad Odrą w jej ciągu miałby powstać w sąsiedztwie istniejącej przeprawy kolejowej. Trasa będzie potem biec aż do ul. Prószkowskiej, ze zjazdem na ul. Krapkowicką, który miałby być realizowany w późniejszym etapie.

Trasa średnicowa i konsultacje społeczne

Obietnica powstania nowego mostu przez Odrę padła jeszcze z ust prezydenta Ryszarda Zembaczyńskiego przed wyborami jesienią 2010 r. Ubiegający się o kolejną kadencję ówczesny prezydent Opola przekonywał, że pozostaje w zasadzie tylko rozstrzygnięcie, czy nowa przeprawa przez Odrę to będzie trasa średnicowa przez Pasiekę, czy odrzańska przez wyspę Bolko (potem tzw. wariant bolkowski został odrzucony).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW szpitalu w Warszawie “jak na prowincji w latach 50.”. Trzy dni na SOR-ze bez pościeli
Następny artykułOblodzenia, opady marznące, zawieje śnieżne. Prognoza zagrożeń pogodowych według IMGW