A A+ A++

Urząd Gminy w Buczku, 98-113 Buczek, ul. Główna 20 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds.  inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy

 1. Wymagania niezbędne:

– posiadanie obywatelstwa polskiego,

– posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych,

– posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku:

inspektora – wykształcenie wyższe  i co najmniej 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż,
podinspektora – wykształcenie wyższe, lub średnie i co najmniej 3 letni staż pracy;
– brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

– dobra znajomość zagadnień z zakresu ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o finansach publicznych, ordynacja podatkowa, o samorządzie gminnym, Prawo Zamówień Publicznych, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego,

– obsługa komputera i kserokopiarki,

– sumienność, dokładność i odpowiedzialność,

– nieposzlakowana opinia,

– stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.

 2. Wymagania dodatkowe:

– wykształcenie wyższe (inżynierskie) o kierunku budownictwo lub podobne,

– preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w administracji samorządowej,

– umiejętność organizowania pracy,

– kreatywność, komunikatywność, dokładność,

– prawo jazdy kat. B.

 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie:

a) zaopatrzenia w wodę,
c) kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
d) oczyszczania ścieków komunalnych,
e) urządzeń sanitarnych,
f) wysypisk i utylizacji odpadów komunalnych,
g) gminnych dróg i mostów,
h) urządzeń sportowo-rekreacyjnych,
i) budownictwa komunalnego;
j) oświaty i wychowania;
2) udział w ustalaniu potrzeb inwestycyjnych i remontowych projektu programu gospodarczego gminy, przy uwzględnieniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalnych potrzeb społecznych;

3) określanie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zamówień publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót;

4) koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych;

5) ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok;

6) dokonywanie wyboru wykonawcy robót w trybie zamówień publicznych i zrealizowanie umowy o wykonanie robót lub wykonanie usług;

7) przygotowywanie umów lub pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla inspektora nadzoru inwestorskiego;

8) sporządzanie wniosków o przyznanie pozabudżetowych środków finansowych na realizację inwestycji i remontów;

9) wykonywanie funkcji inwestora bezpośredniego w stosunku do inwestycji i remontów podejmowanych na podstawie uchwały rady i finansowanych z budżetu gminy;

10) koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót, o których mowa w pkt 9;

11) przekazywanie do użytku inwestycji i rozliczenie jej kosztów poprzez:

a) sprawdzenie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę,
b) sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji remontów,
c) wyegzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych,
d) sporządzanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji do użytkowania,
e) organizowanie lub udział w przeglądach gwarancyjnych;
12) opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych innych inwestorów w zakresie zgodności z planowanymi i realizowanymi inwestycjami gminnymi;

13) zapewnianie zgodności przeprowadzania w urzędzie przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych;

14) sporządzanie strategii rozwoju gminy, jej aktualizowanie i monitorowanie;

15) sporządzanie corocznie planu zamówień publicznych z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego.

4. Warunki pracy:

1) umowa o pracę zawarta zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (t.j.Dz.U. z 2022 r. poz. 530);

2) pełny wymiar czasu pracy;

3) wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1960 ze zm.) oraz obowiązującym Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Buczku;

4) praca wykonywana będzie: poniedziałek od 8.00 do 16.00, wtorek-piątek od 7.30 do 15.30, przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie, oświetleniu naturalnym i jarzeniowym, siedząca wymagająca wymuszonej pozycji ciała w siedzibie Urzędu Gminy, na parterze, budynek piętrowy bez windy.

 5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

Urząd Gminy w Buczku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu styczniu 2023 r. nie przekroczył 6%.

 6. Wymagane dokumenty:

1) kwestionariusz osobowy,

2) list motywacyjny wraz z danymi do kontaktu poświadczony własnoręcznym podpisem,

3) kserokopie świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe (kursy, szkolenia) potwierdzone za zgodność własnoręcznym podpisem,

4) oświadczenie o:

– posiadaniu obywatelstwa polskiego,

– niekaralności za przestępstwa umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, lub zaświadczenie o niekaralności,

– posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw
publicznych,

– braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu o naborze lub zaświadczenie lekarskie (lekarz medycyny pracy),

– oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

– oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczeń dostępny jest na stronie www.e-bip.pl/Start/23317 – Nabór kandydatów do pracy w Urzędzie.

Wszystkie oświadczenia winny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.

Kserokopie dokumentów, o których mowa w pkt 6 pkt 3 winny być potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem i opatrzone klauzulą:

„Potwierdzam za zgodność z oryginałem, data i własnoręczny podpis”.

 7. Pozostałe postanowienia:

Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Buczku ul. Główna 20, pokój nr 17 lub przesłać pocztą na w/w adres w terminie do dnia 25 lipca 2023 r. do godz. 15.00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji w Urzędzie Gminy w Buczku”.

Oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wskazanych w ogłoszeniu o naborze dokumentów, oraz oferty, z których wynika, że kandydat nie spełnia wymagań wskazanych w ogłoszeniu, podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do dalszego postępowania konkursowego.

Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do etapu rozmowy kwalifikacyjnej jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne i w największym stopniu wymagania dodatkowe.

O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą poinformowani telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.

Kandydat wybrany w drodze naboru do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę oryginał zaświadczenia o niekaralności uzyskanego na swój koszt z Krajowego Rejestru Karnego.

Nabór przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do akt osobowych.  Pozostałych kandydatów odesłane pocztą.

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętymi wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeni o naborze.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 043 6774491.

Buczek, dnia 12 lipca 2023 r.

z up. Wójta

Andrzej Szymczak

Zastępca Wójta

Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrezes PiS: Pragnąłbym, aby Polska stała się liderem Europy
Następny artykułPojechała na wakacje do Egiptu. Teraz się martwi. “Prawdziwy problem millenialsa”