A A+ A++

Polskie Linie Lotnicze LOT często są chwalone za dobrą jakość obsługi i punktualność, ale teraz oberwały. I to nie od byle kogo, bo na temat przewoźnika wypowiedział się korespondent BBC. Ten po podróży nie miał niestety zbyt wielu miłych słów. Wszystko przez brak wózka inwalidzkiego na pokładzie.

Problem LOT-u. Chodzi o wózek inwalidzki

Na portalu X pojawił się wpis Franka Gardnera, korespondenta BBC, który jednoznacznie negatywnie wypowiedział się na temat Polskich Linii Lotniczych LOT. Dziennikarz odbywał podróż z Warszawy na pokładzie jednego z samolotów LOT i nie było to dla niego najprzyjemniejsze doświadczenie. Wszystko przez brak wózka inwalidzkiego na pokładzie. Gardner z uwagi na ograniczone możliwości poruszania się, nie mógł w normalny sposób dotrzeć do toalety. W zamian za to, jak przedstawił we wpisie, musiał się do niej… doczołgać. 

Co napisał dziennikarz?

Autor wpisu dodał, że obsługa lotu i tak była bardzo pomocna i przepraszała za tę sytuację – to nie ich wina, jak sam przyznał. Wynika to z polityki przewoźnika, a on sam nie zamierza już więcej korzystać z usług LOT.

LOT odpowiada na wpis

Postanowiłem zwrócić się do polskiego przewoźnika z prośbą o komentarz. Czy taka sytuacja to jednorazowy przypadek, przykra pomyłka, czy może faktycznie na pokładach polskich linii nie znajdziemy wózków umożliwiających transport osób niepełnosprawnych? I tak, i nie – to zależy.

Oznacza to, że pokładowe wózki są d … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGruzin w Otwocku otworzył ogień do Polaka
Następny artykułStarfield Shattered Space – pełna lista misji fabularnych