A A+ A++

Już za kilka dni odbędzie się Super Bowlfinałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League. To nie tylko święto fanów sportu, ale również miłośników reklam i amatorów kina. Podczas przerw w rozgrywce największe marki świata pokazują unikatowe spoty marketingowe i zwiastuny nadchodzących produkcji. Jedną z firm reklamujących się na Super Bowl 2020 jest Mountain Dew, która przygotowała ciekawe odtworzenie jednej ze słynnych scen “Lśnienia”.

Super Bowl 2020 – Bryan Cranston jako Jack Torrance w “Lśnieniu”

Pomysłodawcy spotu postanowili wziąć na warsztat kultowy fragment “Lśnienia” w reżyserii Stanelya Kubricka. Chodzi o moment, w którym Jack Torrance popadł w obłęd i zaczął ścigać swoją przerażoną żonę. W oryginale w scenie wystąpili Jack Nicholson i Shelley Duvall. W reklamie Mountain Dew Zero w szalonego pisarza wcielił się znany z serialu “Breaking Bad” Bryan Cranston. Jak mu poszło?

Jak widać, w spocie pojawia się fragment, w którym Jack rozbija drzwi do jednego z pokojów hotelu Panorama, ale całość kończy się zupełnie inaczej. Przerażona kobieta zauważa, że jej mąż chce jej tylko dać butelkę napoju i postanawia skorzystać z propozycji. Na końcu pojawiają się jeszcze dwa nawiązania do “Lśnienia” Kubricka – hol hotelu zalewa fala zielonego napoju, widzimy również słynne bliźniaczki, które też zagrał Cranston.

Jim Carrey jako Jack Torrance

Przeczytaj także Jim Carrey jako Jack Torrance w “Lśnieniu”. Który aktor pasuje bardziej do tej roli?

Super Bowl 2020 – kiedy odbędzie się finał NFL?

Klip trafił na oficjalny kanał YouTube Mountain Dew, ale będzie wyświetlany również podczas Super Bowl 2020. Jakie jeszcze pomysłowe reklamy nawiązujące do kinematografii pojawią się podczas finału? Dowiemy się już niedługo. Mecz pomiędzy Kansas City Chiefs a San Francisco 49ers odbędzie się już 2 lutego 2020 roku.

"Gra o tron" w reklamach, foto: kadr z wideo Mountain Dew, Facebook Score India
"Gra o tron" w reklamach, foto: kadr z wideo Mountain Dew, Facebook Score India

Przeczytaj także Najlepsze nawiązania do “Gry o tron” w kampaniach reklamowych różnych marek

Zobacz też: Rick i Morty powracają – tym razem chcą sprzedać nam chipsy [WIDEO]

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZalety i wady e-paragonów
Następny artykułAprilia czeka na werdykt w sprawie Iannone