Za Breuninger stoi ponad 140 lat doświadczenia i tradycji w sprzedaży. Nazwa marki pochodzi od nazwiska jej założyciela – Eduward’a Breuningera, który w 1881 r. zaczął wyznaczać nowe trendy w podejściu do sprzedaży. DNA marki od zawsze skupiało się wokół mody luksusowej, urody i stylu życia oferując swoim klientom produkty z najnowszych – i często najbardziej pożądanych – kolekcji. Pod szyldem Breuninger obecnie działa 13 domów towarowych w Niemczech i Luksemburgu. W 2008 roku marka uruchomiła sklep internetowy BREUNINGER.COM. W Polsce platforma obecna jest od dwóch lat. Odwiedza ją blisko milion osób każdego miesiąca, będąc istotnym elementem strategii wzrostu. Na polskim rynku promocji sklepu towarzyszą działania marketingowe: współpraca z mediami, eventy, budowanie relacji topowymi influencerami i kampanie brandowe.
Fot.: BREUNINGER.COM
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS