Jarosław Olechowski, szef informacji w TVP w czasach Jacka Kurskiego, jako doradca wiceprezesa Pekao SA zarobił w rok 1,4 mln zł. Więcej niż menedżer, któremu doradzał.
“Ten bank z żubrem” – promuje się w swoich materiałach reklamowych Pekao SA, drugi największy bank w Polsce. Głównie po to, żeby odróżnić się od jeszcze większego brata bliźniaka, również kontrolowanego przez państwo, PKO BP. Dumny żubr widnieje w logotypie Pekao SA od 1997 r., czyli od czasów, kiedy rząd Włodzimierza Cimoszewicza włączył w struktury banku trzy mniejsze instytucje. Ale od 2017 r., kiedy kontrolę nad bankiem przejęli politycy PiS, w logotypie firmy równie dobrze sprawdziłaby się krowa. Dojna.
Miliony z TVP
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS