Dodano, że blisko 67 proc. konsumentów zdecydowało się w czasie pandemii na skorzystanie z usług firmy kurierskiej, a 65 proc. ankietowanych swoje paczki odbiera w paczkomatach. Z kolei co piąty Polak (18,2 proc.) w ciągu ostatniego miesiąca po zamówioną przesyłkę poszedł na pocztę lub do innego punktu, np. stacji Orlen lub sklepu „Żabka”.
Prawie połowa ankietowanych Polaków (48,9 proc.) uważa odbieranie paczek i zamówień w sklepach stacjonarnych za ryzykowne. Bezpieczniejsze wydaje im się korzystanie z usług kuriera (70 proc.), a ponad 81 proc. za najlepszy wybór w obecnych czasach uznało paczkomaty.
zobacz także:
Według badania IMAS International na zlecenie Krajowego Rejestru Długów zdecydowana większość klientów pozytywnie ocenia zarówno jakość tego typu obsługi (99 proc.), jak i terminowość (94,7 proc.) oraz dbałość o paczki (97,3 proc.). Dodatkowo, w przeprowadzonym badaniu, zamawiający docenili dbałość o przestrzeganie wszystkich procedur bezpieczeństwa, np. używanie masek i rękawiczek oraz zachowanie bezpiecznych odległości. Ponad 93 proc. ankietowanych dobrze oceniło działania kurierów.
Eksperci zwrócili uwagę, że w sytuacji dobrej koniunktury na usługi kurierskie zaskakujący był dotychczasowy przyrost zadłużenia przedsiębiorców świadczących te usługi. Pod koni … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS