A A+ A++

Pewnym i rzetelnym wyznacznikiem sukcesu jest lojalność klientów, długofalowa lub odnawiana współpraca. W Brandlift możemy zatem szczególnie podkreślić nasz sukces, ponieważ nawet 83% naszych klientów z 2022 r. podjęło z nami ponowną współpracę w 2023 r. Tak wysoki współczynnik CRR jest dobitnym potwierdzeniem nie tylko trendującego influencer marketingu, ale także naszego profesjonalizmu, skuteczności i efektywności działań, na które składa się nasze know how, unikatowe rozwiązania technologiczne i stałe doskonalenie oraz rozumienie biznesu i jego potrzeb – mówi Karina Hertel, partnerka zarządzająca agencją Brandlift.

W ujęciu finansowym

Zgodnie z opublikowanym raportem finansowym, w zeszłym roku przychody Agencji wyniosły 11,5 mln zł. EBITDA wyniosła 1,3 mln zł, natomiast zysk netto opiewał na kwotę 1 mln zł.

Miniony rok to był czas ważnych zmian organizacyjnych. Wzrost biznesu r/r nie jest spektakularny, ale wobec faktu, że 2023r był dla wielu firm, w tym potencjalnych Klientów – odbiorców naszych usług, rokiem wyzwań i zwiększonej ostrożności w podejmowaniu decyzji dot. wydatków na marketing i technologię, jesteśmy zadowoleni z tego co osiągnęliśmy. Rozpoczęliśmy też jako Brandlift nowy etap rozwoju, czego efekty były już widoczne pod koniec zeszłego roku w postaci pozyskania całorocznych budżetów na kompleksowe działania w obszarze mediów społecznościowych. Podjęliśmy ważne decyzje, które będą procentowały w przyszłości. Przede wszystkim mam na myśli inwestycje w technologię i customer service – dwa obszary tworzące DNA naszej firmy – mówi Michał Hertel – prezes Brandlift. – Wierzymy głęboko, że wydatki na influencer marketing będą rosły a Klienci będą coraz odważniej inwestować w ten kanał i modyfikować strukturę budżetów marketingowych – dodaje.

Influencing – czyli wpływaj na decyzjekonsumenckie

Zgodnie z międzynarodowym trendem – rośnie znaczenie influencer marketingu. Przedsiębiorstwa coraz chętniej wybierają taką formę promocji, bo wywiera realny impakt na sprzedaż i świadomość marki. Globalnie jeszcze w 2024 r. wartość rynku influencer marketingu może osiągnąć pułap 24 mld zł, a badania wskazują, że nawet 60% firm planuje zwiększyć budżet na działania influencerskie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułInfluencer marketing przyciąga, sprzedaje i stale rośnie
Następny artykułZostaną wprowadzone kursy wariantowe [INFORMATOR]