To główny gracz na tamtejszym rynku. Zakup platformy, która
powstałą w 2014 r., a korzysta z niej dziś 10 tys. salonów, umacnia Booksy na
pozycji lidera tej branży. – Nie możemy ujawniać kwoty transakcji, ale bez
wątpienia to jedna z największych polskich inwestycji za granicą – mówi nam
Stefan Batory.
Akwizycja sprawia, że do wiodących rynków, na których
działał dotychczas Booksy, dołącza teraz Francja. – Jesteśmy niesamowicie
podekscytowani rozszerzeniem naszej działalności na kolejny rynek. Kiute zdołało
zbudować wyjątkową pozycję we Francji i nie możemy doczekać się, aby jeszcze
bardziej przyspieszyć rozwój lokalnej branży „beauty” – komentuje Batory.
Ilan Koskas, współzałożyciel Kiute, przekonuje z kolei, że
Francja to idealny rynek dla takiego produktu, jaki rozwija Booksy. – To
niezwykła szansa dla naszych usługodawców i klientów. Cieszę się, że nasz
zespół będzie mógł dalej rewolucjonizować francuską branżę „beauty” pod marką
Booksy – zaznacza.
Wcześni … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS