A A+ A++

Nowy C39 zakończył pierwszy udany występ podczas piątkowego testu na torze Fiorano.

Przygotowany na tegoroczny sezon bolid, w kamuflażowych, egzotycznych, stylizowanych na skórę węża ciemnoszarych barwach, rozpoczął swoje wyścigowe życie, opuszczając garaż o godz. 9:37. Za kierownicą zasiadł Kimi Räikkönen.

Bolid C39 wykonał 33 okrążenia krętego toru Fiorano, podczas których pewność siebie Kimiego Räikkonena za kółkiem stale rosła. Samochód szybko i zwinnie pokonywał ciasne zakręty toru, a Kimi odkrywał swoje możliwości, zanim, na koniec dnia, odprowadził bolid do garażu. Była to wyjątkowo udana pierwsza sesja na torze przed sezonem 2020.

Projektując kamuflaż inspirowany skórą węża, Centrum Stylu Alfa Romeo nawiązało do jednej z dominujących ikon marki, węża z herbu Viscontich umieszczonego w logo.

Wzór wężowej skóry nie tylko nadaje samochodowi egzotyczny wygląd, ale także pomaga zespołowi zakamuflować C39, zostawiając detale na oficjalną prezentację.

Oprócz specjalnego „ukrycia” imitującego skórę węża, publiczność mogła podziwiać nowatorską, ekskluzywną interpretację logo Alfa Romeo w kształcie serca: walentynkowy prezent dla wszystkich zakochanych, których święto przypada właśnie na 14 lutego.

Na przodzie bolidu umieszczono napisy będące hołdem dla pracy wszystkich pracowników Grupy Sauber, potwierdzające ich wkład w przygotowanie samochodu na sezon 2020.

Nowa, oficjalna grafika nadwozia bolidu na sezon 2020 zostanie zaprezentowana 19 lutego w Barcelonie, na początku testów przedsezonowych.

Marka Alfa Romeo

Od chwili swojego powstania w 1910 roku w Mediolanie, Alfa Romeo zaprojektowała i stworzyła jedne z najbardziej eleganckich i ekskluzywnych samochodów w historii motoryzacji. Tradycja ta jest ciągle żywa, dzięki wyjątkowemu i innowacyjnemu podejściu Alfy Romeo w projektowaniu samochodów.

W każdej Alfie Romeo technologia i pasja wspólnie przyczyniają się do stworzenia prawdziwego dzieła sztuki: każdy detal jest istotny, design to doskonałe połączenie piękna i funkcjonalności z mechaniką i emocjami. Tchnąć nowego ducha w Alfę Romeo i wydobyć jej ponadczasowy urok to jeden z głównych celów, jaki przyświecał Grupie FCA. Postępując według ściśle określonej i wytyczonej strategii, marka tworzy nowy rozdział historii trwającej od 110 lat i ma przed sobą niezwykłą okazję, by w pełni wykorzystać swój potencjał. Dzisiaj Alfa Romeo jest autentyczną wizytówką tego, co najlepsze pod względem zasobów ludzkich, talentów i umiejętności technicznych Grupy FCA. Najpierw, produkując Giulię, a ostatnio Stelvio, Alfa Romeo stworzyła dwa modele, które w pełni oddają pierwotnego ducha oraz stylowy i rozpoznawalny charakter marki. Modele te są konkretnym wyrazem „mechaniki emocji” oraz doskonałym przykładem tego, czego oczekuje się od tak prestiżowej marki. Alfa Romeo podbija serca nowego pokolenia i zajmuje w pełni zasłużone miejsce jednej z najbardziej pożądanych na świecie marek Premium. Znów jest jednym z najważniejszych symboli włoskiej inżynierii i stylu, ikoną włoskiej doskonałości technicznej i kreatywności. Po ponad 30 latach nieobecności w Formule 1, w 2018 roku marka ogłosiła swój powrót do sportu w charakterze sponsora tytularnego zespołu Sauber F1.

Grupa Sauber

Na Grupę Sauber składają się trzy sektory: Sauber Motorsport AG, który zarządza zespołem Formuły 1; Sauber Engineering AG, skupiający się na rozwoju prototypów i produkcji dodatków oraz Sauber Aerodynamik AG, przeprowadzający testy na modelach w futurystycznym tunelu aerodynamicznym swojego zakładu, wprowadzając innowacje do sektora aerodynamiki. Firmy te ściśle współpracują w siedzibie głównej w Hinwil w Szwajcarii, by wykorzystać w przypadku wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych projektów wiedzę ponad 450 pracowników.

Od momentu powstania firmy w 1970 roku, specjalne miejsce w sercu Saubera zarezerwowane było dla wyścigów. Od ponad 45 lat, ta nowatorska szwajcarska firma określa standardy projektowania, rozwoju i produkcji samochodów wyścigowych do mistrzostw, takich jak Formuła 1, DTM i WEC. Po swoim debiucie w Formule 1 w 1993 roku, Sauber Motorsport AG stworzył jeden z niewielu tradycyjnych prywatnych zespołów w tym sporcie. Po 25 latach wyścigów w Formule 1, w 2018 roku firma rozpoczęła długoterminową współpracę ze sponsorem tytularnym Alfą Romeo, biorąc udział w mistrzostwach 2019 w zespole Alfa Romeo Racing.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAmbasador Rosji o “najgorszych stosunkach od II wojny światowej”. Reakcja polskich dyplomatów
Następny artykułNowy Sącz. Awaria sieci telefonicznej w Wydziale Edukacji i Wychowania