– Polacy nie mają sobie równych, jeśli chodzi o kreatywność. Wciąż na rynku mamy ogromny, niewykorzystany potencjał, który chciałbym pobudzić poprzez pokazanie jak zbudowaliśmy takie marki, jak: Wyjebongo, piwo BUH czy wódka wyBUHowa. Robię to razem z moimi wieloletnimi partnerami biznesowymi, strategami i menedżerami marketingu, którzy zjedli zęby na tworzeniu produktów, jakie kochają konsumenci – mówi Janusz Palikot.
Szkoła marek Palikota
Janusz Palikot to zdecydowanie nietuzinkowa postać w historii polskiego biznesie. Twórca biłgorajskiej Ambry, którą rozwinął w latach 90. XX w. i sprzedał (większościowe udziały należą dziś do niemieckiej firmy Schloss Wachencheim AG), był także właścicielem Polmosu Lublin. W tym czasie stworzył marki, które na rynku radzą sobie do dziś: Wódka Żołądkowa Gorzka De Lux, Dorato, Cin&Cin c … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS