A A+ A++

– Polacy nie mają sobie równych, jeśli chodzi o kreatywność. Wciąż na rynku mamy ogromny, niewykorzystany potencjał, który chciałbym pobudzić poprzez pokazanie jak zbudowaliśmy takie marki, jak: Wyjebongo, piwo BUH czy wódka wyBUHowa. Robię to razem z moimi wieloletnimi partnerami biznesowymi, strategami i menedżerami marketingu, którzy zjedli zęby na tworzeniu produktów, jakie kochają konsumenci – mówi Janusz Palikot.

Szkoła marek Palikota

Janusz Palikot to zdecydowanie nietuzinkowa postać w historii polskiego biznesie. Twórca biłgorajskiej Ambry, którą rozwinął w latach 90. XX w. i sprzedał (większościowe udziały należą dziś do niemieckiej firmy Schloss Wachencheim AG), był także właścicielem Polmosu Lublin. W tym czasie stworzył marki, które na rynku radzą sobie do dziś: Wódka Żołądkowa Gorzka De Lux, Dorato, Cin&Cin c … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Rodzic rodzący” i “rodzic nierodzący”. Connecticut wprowadza zmiany w prawie
Następny artykułW sobotę Kolejarz/Ekomel zaprasza na mecz