A A+ A++

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na obsługę Banku BNP Paribas w mediach społecznościowych. Współpraca rozpoczyna się kampanią “Dobre słowo” z udziałem Jacka Mulczyk-Skarżyńskiego, znanego jako Pan od francuskiego.

O wyborze agencji zdecydowały zaproponowane przez nią rozwiązania, które nie tylko okazały się spójne z dotychczasową komunikacją klienta, ale również doskonale wpisały się w długofalową, odpowiedzialną, odważną i angażującą strategię obecności Banku BNP Paribas w social mediach. Bank konsekwentnie i aktywnie zabiera głos w kwestii ważnych społecznie tematów, m.in. roli kobiet, różnorodności i wdrażania strategii równościowych, przeciwdziałania dyskryminacji i wykluczeniu społecznemu, jakościowej edukacji czy zagadnień dotyczących ochrony środowiska naturalnego i zrównoważonego rozwoju.

– Wrażliwość i odpowiedzialność społeczna są immanentną częścią kultury organizacyjnej naszego banku. W komunikacji odważnie podejmujemy tematy rezonujące społecznie, bo uważamy, że warto głośno mówić o tym, co ważne – mówi Izabela Tworzydło, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik Prasowy Banku – Chcemy, by nasza komunikacja była wyrazista, budziła emocje i angażowała, by potrafiła włączyć naszych Klientów w dyskusję i zachęcała ich do zmiany świata na lepsze. Jesteśmy w tym niezwykle konsekwentni, dbając o spójność komunikacji we wszystkich kanałach kontaktu z naszymi Klientami – podkreśla i dodaje, że zadaniem agencji było m.in. opracowanie strategii komunikacji banku w mediach społecznościowych w taki sposób, by była komplementarna z powyższymi założeniami.

– W 180heartbeats + Jung von Matt staramy się tworzyć komunikację, która nie tylko ekscytuje, ale też zachęca ludzi do włączenia się w zmienianie świata, jego ulepszanie – komentuje Tomasz Bujok, creative director 180heartbeats + JUNG v MATT. – Dlatego szczególnie cieszymy się, że rozpoczęliśmy współpracę z marką, która ma te wartości w swoim DNA. Liczę, że razem uda zdziałać się sporo dobrego – dodaje.

Pierwszym efektem współpracy z 180heartbeats jest kampania “Dobre słowo”. Zachęcając do częstszego używania takich słów jak “dziękuję”, czy “przepraszam”, bank, którego nazwa wywodzi się z francuskiego, uczy tego niełatwego dla wielu języka. W tym celu na profilu FB marki zaplanowano serię humorystycznych filmów, w których Jacek Mulczyk-Skarżyński, znany jako Pan od francuskiego, oswaja z francuską wymową. Każdy może od razu sprawdzić postępy na stronie dobre-slowo.pl. Poprawność wymowy jest oceniana w skali od 0 do 100 proc, a procent, który osiąga uczestnik grywalizacji, oznacza konkretną kwotę, którą Bank BNP Paribas poprzez swoją Fundację przekaże na cele edukacyjne.

O 180heartbeats + JUNG v MATT

180heartbeats + JUNG v MATT jest niezależną agencją interaktywną założoną w Warszawie w 2007 roku. Kreatywność, niezależność, wiara w siłę innowacji – to najważniejsze wartości kierujące agencją, której misja brzmi: creating brand excitement. Aktualnie zespół 180 pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: Burger King, Google, Nike, Dakea, Husqvarna, NC+, Unilever. Agencja odpowiada także za powstanie pierwszej charytatywnej wytwórni muzycznej Rak’n’roll Records. 180heartbeats jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji interaktywnych w Polsce. W ciągu 12 lat zdobyła ponad 280 nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych festiwalach (m.in. Cannes Lions, Clio Awards, New York Festivals, D&AD, Epica, Golden Drum, ADC*E, EFFIE, KTR). W kwietniu 2012 roku agencja 180heartbeats połączyła siły z JUNG v MATT. Efektem współpracy jest poszerzenie kompetencji zespołu oraz współpraca nad międzynarodowymi projektami. Agencja specjalizuje się w świadczeniu usług z zakresu strategii, kreacji, designu, social mediów, analityki, technologii, a także eventów, w których dba o twórcze wykorzystywanie interakcji pomiędzy światami online i offline.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMost w Żelaźnie zostanie wyremontowany. Powiat otrzymał dofinansowanie
Następny artykułPonad 100 strażaków i 30 wozów w akcji. To ćwiczenia