A A+ A++

Niemiecka marka BMW zaprezentowała swoje nowe logo – słynny znak brandu motoryzacyjnego zyskał teraz swego rodzaju transparentność i stał się płaski.

Od prawie 23 lat logo BMW pozostawało bez zmian. W 1997 roku charakterystyczny znak brandu stał się nieco bardziej wypukły w porównaniu do wcześniejszych projektów począwszy od 1917 roku. Teraz z kolei niemiecka firma zaprezentowała nowe, odświeżone logo, które z powrotem stało się płaskie, a na dodatek zyskało transparentność.

Stare logo BMW

Nowe logo BMW

Mimo że w przypadku nowego znaku marki zachowany został okrągły kształt, a także niebiesko-biała kratka pośrodku logo, możemy zauważyć, że zewnętrzne obramowanie stało się wyraźniejsze. Ponadto, zrezygnowano z wypełnienia wewnątrz znaku, dzięki czemu za każdym razem będzie miało ono inną barwę, w zależności od koloru samochodu, na którym będzie umieszczone. 

Podobną zmianę przeszło w ubiegłym roku logo marki Volkswagen – charakterystyczny znak brandu również został pozbawiony wypukłości, stał się zarazem płaski i prosty. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCentrum Nauki Keplera będzie świętowało Dzień Liczby Pi. Będzie się działo!
Następny artykułHalowy Turniej Piłki Nożnej ORŁY CUP w Zielonce