A A+ A++

Nowy Dyrektor Generalny BMW Group Polska, Christian Haririan, podjął się nietypowego zadania. Został prowadzącym spot promującego nowe BMW serii 4 coupe, który stał się jednocześnie dobrą okazją do przywitania się.

Nadeszły czasy nietypowe dla jakichkolwiek premier. Niezależnie od tego, czy chodzi o pierwsze wystąpienie na nowo objętym stanowisku, czy o samochód. Tak się złożyło, że właśnie w tej nowej rzeczywistości pracę w Polsce rozpoczął nowy Dyrektor Generalny BMW Group Polska, Christian Haririan, a w salonach jest już dostępne nowe BMW serii 4 coupe.

Polski oddział BMW znalazło bezpieczny sposób na to, by jednocześnie przedstawić swojego nowego szefa i swój nowy model. Haririan wsiadł do jednego z pierwszych egzemplarzy serii 4 w naszym kraju i wybrał się na nocną przejażdżkę ulicami Warszawy. Opowiada w jej trakcie o samochodzie, jego stylistyce, a także wrażeniach z jazdy topową obecnie wersją M440i.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSUSIEC Marihuana zakopana w lesie
Następny artykuł500 zł na sprzęt do nauki zdalnej. Rządowa pomoc dla nauczycieli